×
×

مدیرکل اوقاف استان: میزبانی رویدادهای ملی معرف پتانسیل‌های خراسان‌ شمالی است

  • کد نوشته: 49352
  • ۱۴۰۲-۰۸-۳۰
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با اشاره به برگزاری چهل‌وششمین دوره مسابقه‌های ملی قرآن کریم جمهوری اسلامی در این استان اظهار کرد: میزبانی رویدادهای ملی، معرف پتانسیل‌های استان است و می‌تواند به تامین زیرساخت‌های استان یاری برساند.  حجت‌الاسلام عظیم آسوده یدکی امروز (سه‌شنبه، ۳۰ آبان ماه) در نشست کمیته مهمانان چهل‌وششمین […]

    مدیرکل اوقاف استان: میزبانی رویدادهای ملی معرف پتانسیل‌های خراسان‌ شمالی است
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با اشاره به برگزاری چهل‌وششمین دوره مسابقه‌های ملی قرآن کریم جمهوری اسلامی در این استان اظهار کرد: میزبانی رویدادهای ملی، معرف پتانسیل‌های استان است و می‌تواند به تامین زیرساخت‌های استان یاری برساند.

     حجت‌الاسلام عظیم آسوده یدکی امروز (سه‌شنبه، ۳۰ آبان ماه) در نشست کمیته مهمانان چهل‌وششمین دوره مسابقه‌های ملی قرآن کریم جمهوری اسلامی که به میزبانی خراسان شمالی برگزار می‌شود، با بیان اینکه این استان در حوزه قرآنی پتانسیل‌های بسیار خوبی دارد افزود: میزبانی برنامه‌های ملی در معرفی ظرفیت‌های مجامع قرآنی به سراسر کشور موثر خواهد بود.

    وی با بیان اینکه خراسان شمالی سرمایه‌های خوبی دارد، اما ناشناخته است اظهار کرد: باید به شایستگی رویدادهای ملی را میزبانی و از این فرصت‌ها به بهترین نحو بهره‌برداری کنیم.

    حجت‌الاسلام آسوده از مردم، فعالان قرآنی، هیأت‌های مذهبی، جامعه مداحان، فعالان مساجد، دانشجویان، دانش‌آموزان، طلاب، خانواده شهدا و ایثارگر، بسیج، اصناف و اقشار مختلف جامعه دعوت کرد تا در این رویداد ملی قرآنی شرکت کنند.

    حجت‌الاسلام علی پرهیزگار، سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: در سال‌های اخیر که متأسفانه به قرآن اهانت و اعمال شنیعی مانند آتش زدن قرآن انجام شد، برگزاری مسابقه‌های قرآنی، بازخورد بسیار خوبی برای مقابله با این اهانت‌ها داشت.

    وی افزود: خراسان شمالی ظرفیت خوبی در حوزه‌های قرآنی دارد و امسال جهش بسیار بالایی در ثبت‌ نام در مسابقه‌ها وجود داشت. خراسان شمالی رتبه‌های خوبی در مسابقه‌ها داشت؛ مسابقه‌های معارفی جزو رتبه‌های نخست کشور بود و در این حوزه ۹ نفر به مرحله مقدماتی کشوری راه یافتند که متناسب با جمعیت استان و مقایسه با تعداد برگزیدگان استان‌های پرجمعیت، رتبه بسیار خوبی است. 

    حجت‌الاسلام پرهیزگار اظهار کرد: مسیر مسابقه‌ یکی از راه‌های آشنا کردن مردم با قرآن است و باید از این فرصت به خوبی بهره برد.

    وی گفت: در چهل‌وششمین دوره مسابقه‌های سراسری قرآن کریم بیش از ۳۵۰  شرکت‌کننده ممتاز کشوری و حدود ۴۰ داور مسابقه‌های بین‌المللی در استان حضور می‌یابند.

    چهل‌وششمین دوره مسابقه‌های سراسری قرآن کریم از ۹ تا ۱۸ آذرماه ۱۴۰۲ به میزبانی خراسان شمالی برگزار می‌شود.
    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *