×
×

همکاری‌ سپاه در بازسازی موقت محور چمن‌بید – جنگل گلستان

  • کد نوشته: 49356
  • ۱۴۰۲-۰۸-۳۰
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: سپاه جوادالائمه (ع) در اجرای پروژه‌های راهداری از جمله بازسازی موقت محور چمن‌بید – جنگل گلستان و تامین قیر رایگان و اختصاص ماشین‌آلات با اداره کل راهداری و حمل و نقل استان همکاری می‌کند. محمد مشتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: […]

    همکاری‌ سپاه در بازسازی موقت محور چمن‌بید – جنگل گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: سپاه جوادالائمه (ع) در اجرای پروژه‌های راهداری از جمله بازسازی موقت محور چمن‌بید – جنگل گلستان و تامین قیر رایگان و اختصاص ماشین‌آلات با اداره کل راهداری و حمل و نقل استان همکاری می‌کند.

    محمد مشتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: سپاه جواد الائمه (ع) سال گذشته ۷۰۰ تن قیر رایگان به مبلغ ۶۵ میلیارد ریال برای اجرای پروژه راه‌های روستایی در شهرستان‌های بجنورد و راز و جرگلان در اختیار این اداره کل قرار داد.

    وی افزود: آسفالت محورهای روستایی اشرف دره، گرکز – دویدوخ، قتلیش – پیربز، قلعه محمدی – حسن‌آباد و ایوب در این دو شهرستان سال قبل با قیر رایگان سپاه جواد الائمه (ع) انجام شده است.

    مشتری بیان کرد: امسال سپاه جواد الائمه (ع) در اجرای پروژه زیرسازی، آسفالت و اجرای ابنیه فنی راه روستایی دنج در شهرستان اسفراین به طول پنج کیلومتر با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و مشارکت مردمی و فرمانداری همکاری می‌کند و در این راستا هزینه ساخت ابنیه فنی و قیر رایگان را تامین کرده است.

    وی با اشاره به کمک سپاه جواد الائمه (ع) به تهیه بتن برای ساخت ۱۰ دستگاه پل در این شهرستان ادامه داد: از پنج کیلومتر راه روستایی یادشده، ۲.۵ کیلومتر آسفالت شده است و بقیه در صورت مناسب بودن شرایط جوی آسفالت خواهد شد.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمال درباره همکاری سپاه جواد الائمه (ع) در بازسازی موقت سیل‌بردگی محور چمن بید – جنگل گلستان افزود: دو دستگاه بیل مکانیکی از سوی سپاه جواد الائمه (ع) در عملیات بازسازی موقت سیل‌بردگی این محور از ۱۹ آبان ماه تا کنون تامین شده است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *