×
×

احیای حقوق عامه ؛ پیگیری دستگاه قضایی برای حل مشکل کمبود کادر درمان تنها مرکز درمانی دولتی مراوه تپه 

  • کد نوشته: 49419
  • ۱۴۰۲-۰۸-۳۰
  • ۰
  • سید مهدی هاشمی کیادهی در بازدید از مراکز درمانی شهرستان مراوه تپه گفت: با درخواست های مردمی مبنی بر  مشکل در دسترسی به برخی خدمات تشخیصی برای درمان در  بیمارستان این شهر ،مشکلات بخش درمانی بررسی و دستورهای لازم برای پیگیری و رفع مشکل صادر شد . هاشمی کیادهی افزود:  به علت نبود متخصص  و […]

    احیای حقوق عامه ؛ پیگیری دستگاه قضایی برای حل مشکل کمبود کادر درمان تنها مرکز درمانی دولتی مراوه تپه 
  • تبلیغ هدفمند

    سید مهدی هاشمی کیادهی در بازدید از مراکز درمانی شهرستان مراوه تپه گفت: با درخواست های مردمی مبنی بر  مشکل در دسترسی به برخی خدمات تشخیصی برای درمان در  بیمارستان این شهر ،مشکلات بخش درمانی بررسی و دستورهای لازم برای پیگیری و رفع مشکل صادر شد .
    هاشمی کیادهی افزود:  به علت نبود متخصص  و با وجود استقرار دستگاه رادیولوژی در بیمارستان مراوه تپه ، بیماران برای گرفتن رادیولوژی مجبور به طی مسافت های چند ساعته و رفتن به شهرهای کلاله و گنبدکاووس هستند که کار را برای بیماران و همراهان آنان شوار کرده است .
    وی افزود: بررسی ها نشان داد ، استقرار متخصص رادیولوژی در پیچ و خم های مکاتبات اداری ، زمان بَر شده است  که  با پیگیری های صورت گرفته  ، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی  استان قول دادند تا پایان این ماه ، مشکل رفع شود .

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *