×
×

رسیدگی درخواست های ۱۰۶ نفر در ملاقات مردمی مشترک امروز مسئولان ارشد قضایی گلستان

  • کد نوشته: 49440
  • ۱۴۰۲-۰۹-۰۱
  • ۰
  • در این دیدار که به صورت مشترک در دادگستری کل برگزار شد ۱۰۶ مراجعه کننده درخواست ها و مشکلات قضایی و حقوقی خود را با مسئولان ارشد قضایی استان ، درمیان گذاشتند . معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری گلستان گفت: تسریع در رسیدگی به پرونده ها و اجرای احکام ، ورود دادگستری برای […]

    رسیدگی درخواست های ۱۰۶ نفر در ملاقات مردمی مشترک امروز مسئولان ارشد قضایی گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    در این دیدار که به صورت مشترک در دادگستری کل برگزار شد ۱۰۶ مراجعه کننده درخواست ها و مشکلات قضایی و حقوقی خود را با مسئولان ارشد قضایی استان ، درمیان گذاشتند .

    معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری گلستان گفت: تسریع در رسیدگی به پرونده ها و اجرای احکام ، ورود دادگستری برای حل مشکل واحدهای تولیدی، درخواست اعسار و پرداخت اقساطی جزای نقدی، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ و درخواست مرخصی برای مددجویان زندانهای استان بیشترین تقاضاهایی بود که امروز مراجعان با رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان ، درمیان گذاشتند.

    احمدرضا فضیلت افزود: دستورهای لازم برای پاسخگویی این درخواست ها و حل مشکلات طرح شده ، صادر شد و مشکل تعدادی از مراجعان هم به صورت تلفنی از حوزه های قضایی مربوطه پیگیری شد.

    فضیلت افزود: درخواست های مردم در روزهای ملاقات مردمی، ثبت و روند اقدامات انجام شده تا زمان رسیدن به نتیجه ، پیگیری می شود.

      وی ادامه داد: برای جلوگیری از معطلی مردم، سامانه نوبت دهی اینترنتی راه اندازی شده است و افراد می توانند پیش از مراجعه، ساعت ملاقات را از طریق سامانه عدل ایران ، ثبت و تعیین کنند.

    وی ادامه داد: به جز سه شنبه ها، دیگر روزهای هفته هم، معاونان رئیس کل دادگستری گلستان ، پاسخگوی مراجعان هستند.

    امکان نوبت گیری تلفنی و حضوری هم برای ملاقات با دادستان مرکز استان فراهم است و افراد می توانند برای طرح مشکلات و درخواست های خود ، مراجعه کنند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *