×
×

حضور صنعتگران خراسان شمالی در ششمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی خراسان جنوبی

  • کد نوشته: 49442
  • ۱۴۰۲-۰۹-۰۱
  • ۰
  • ١۴٠٢/٩/١ تعداد بازدید: ٣ معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خراسان شمالی از حضور صنعتگران و هنرمندان استان در ششمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی خراسان جنوبی خبر داد. به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، پروانه کلاته با اعلام این خبر تأکید کرد: ۴ صنعتگر خراسان شمالی در رشته‌های تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، […]

    حضور صنعتگران خراسان شمالی در ششمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی خراسان جنوبی
  • تبلیغ هدفمند
    ١۴٠٢/٩/١

    تعداد بازدید: ٣

    معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خراسان شمالی از حضور صنعتگران و هنرمندان استان در ششمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی خراسان جنوبی خبر داد.

    به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، پروانه کلاته با اعلام این خبر تأکید کرد: ۴ صنعتگر خراسان شمالی در رشته‌های تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، نساجی سنتی و سراجی سنتی در این نمایشگاه حضور یافتند.

    معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خراسان شمالی ادامه داد: همچنین با برپایی یک سیاه‌چادر عشایر خراسان شمالی در این نمایشگاه، آداب‌ورسوم، ارائه سوغات و غذای محلی استان به علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان معرفی می‌شود.

    کلاته افزود: این نمایشگاه از ۲۹ آبان آغاز به کارکرد و تا سوم آذر به مدت ۵ روز از ساعت ۱۶ الی ۲۱ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *