×
×

پویش صبح زیتون با کاشت نهال زیتون در آزادشهر برگزار شد

  • کد نوشته: 49667
  • ۱۴۰۲-۰۹-۰۴
  • ۰
  •  پویش صبح زیتون با کاشت ۲۰۰ اصله نهال زیتون با حضور فرماندار و سایر مسئولین در روستای فاضل آباد بخش مرکزی آزادشهر برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛سید جواد کریمی فرماندار آزادشهر در این مراسم با محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین فلسطین و بمباران اخیر غزه و کشتار زنان […]

  • تبلیغ هدفمند

    پویش صبح زیتون با کاشت نهال زیتون در آزادشهر برگزار شد

     پویش صبح زیتون با کاشت ۲۰۰ اصله نهال زیتون با حضور فرماندار و سایر مسئولین در روستای فاضل آباد بخش مرکزی آزادشهر برگزار شد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛سید جواد کریمی فرماندار آزادشهر در این مراسم با محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین فلسطین و بمباران اخیر غزه و کشتار زنان و کودکان بی دفاع گفت: مقاومت مردم غزه حاصل پاگرفتن تفکر انقلاب اسلامی بود که مردم این سرزمین روی پای خود ایستاده و با تمام توان خود به مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی می‌پردازند.

    وی تاکید کرد: با این مقاومتی که در سرزمین غزه به راه افتاده، شک نکنید که وعده صالح امام راحل مبنی بر این که « این غده سرطانی از صحنه روزگار محو خواهد شد»، دور از انتظار نیست.

     کریمی اظهار کرد:زیتون نماد صلح و مقاومت، یادآور مقاومت مردم غزه در روزهای اخیر است که برای بازگشت سرزمین خود از دست رژیم غاصب صهیونیستی تلاش می‌کنند.

    این مراسم با حضور فرمانده سپاه شهرستان،بخشداران،روئسای ادارات برگزار شد.

    ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *