×
×

راه برون رفت از مشکلات تقویت تفکر و روحیه بسیجی می باشد

  • کد نوشته: 49668
  • ۱۴۰۲-۰۹-۰۴
  • ۰
  • فرماندار شهرستان گرگان در جمع کارکنان اداره امور مالیاتی؛ فرماندار شهرستان گرگان گفت: در زندگی پر فراز و نشیب امروزی همراه با وجود چالش های بیشمار، تنها تقویت تفکر و روحیه بسیجی ما را به سر منزل مقصود خواهد رساند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان، شنبه ۴ آذر اسماعیل نادری فرماندار شهرستان […]

  • تبلیغ هدفمند

    فرماندار شهرستان گرگان در جمع کارکنان اداره امور مالیاتی؛

    راه برون رفت از مشکلات تقویت تفکر و روحیه بسیجی می باشد

    فرماندار شهرستان گرگان گفت: در زندگی پر فراز و نشیب امروزی همراه با وجود چالش های بیشمار، تنها تقویت تفکر و روحیه بسیجی ما را به سر منزل مقصود خواهد رساند.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان، شنبه ۴ آذر اسماعیل نادری فرماندار شهرستان گرگان به همراه سید حسین علوی دستیار مردمی سازی استاندار و قربان حاجی مشهدی مدیر کل امور مالیاتی استان در جمع کارکنان اداره امور مالیاتی اظهار کرد: بسیجی بودن به عنوان یک فرهنگ می تواند حافظ ارزش های ایران و انقلاب باشد.

    وی مهم ترین دلیل محفوظ ماندن نظام مقدس جمهوری اسلامی را از گزند دشمنان و منافقان، بسیجی بودن مردم دانست و گفت: مردم ما در تمامی شرایط، حوادث و رویدادها با خلوص نیت حضور یافته و بسیجی وار گره گشایی کرده‌اند.

    نادری خاطر نشان کرد: انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان تحفه‌ای ارزشمند است که از شهدا به امانت به دست ما رسیده و وظیفه صیانت و پاسداری از این امانت بر عهده همه ما است.

    فرماندار مرکز استان در پایان خدمت صادقانه و امید آفرینی در بین مردم را از مهم ترین وظایف مسئولین برشمرد و افزود: حضور پر رنگ مردم ولایتمدار شهرستان در انتخابات امسال یک فرض واجب است و این حضور تمامی فتنه ها و اقدامات فریبکارانه دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

     

    ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *