×
×

اصلاح قانون نظارت بر رفتار قضات قوه قضائیه

  • کد نوشته: 49703
  • ۱۴۰۲-۰۹-۰۴
  • ۰
  • حجت الاسلام و المسلمین جعفر قدیانی در مراسم تجلیل از قضات نمونه گلستان در گرگان این خبر را اعلام کرد و گفت: اصلاح و به روزرسانی این قانون با هدف رفع نواقص آن، آغاز شده است و پس از تدوین نهایی و تصویب، ابلاغ خواهد شد. حجت الاسلام قدیانی، در این مراسم با  تاکید بر […]

    اصلاح قانون نظارت بر رفتار قضات قوه قضائیه
  • تبلیغ هدفمند

    حجت الاسلام و المسلمین جعفر قدیانی در مراسم تجلیل از قضات نمونه گلستان در گرگان این خبر را اعلام کرد و گفت: اصلاح و به روزرسانی این قانون با هدف رفع نواقص آن، آغاز شده است و پس از تدوین نهایی و تصویب، ابلاغ خواهد شد.
    حجت الاسلام قدیانی، در این مراسم با  تاکید بر این که در نظارت ها به دنبال مچ گیری و یقه گیری نیستیم، گفت: چه در دادسرا و چه در دادگاه، دغدغه ما صیانت از قضات است و قصد مچ گیری از آن‌ها را نداریم.
    وی ،  راهبرد اصلی دادستانی انتظامی قضات را،  صیانت از قضات عنوان کرد و افزود: برخورد توأم با تذکر ،  ارشاد و راهنمایی رویکرد ما در  این دادستانی است.
    حجت الاسلام قدیانی با اشاره به سختی و حساسیت کار قضاوت افزود:  با توجه به سختی کار در منصب قضاوت ،  همکاران ما حضور در این جایگاه را تکلیف بدانند و  در کار خود جز رضای خداوند چیزی را در نظر نگیرند .
    در ادامه جلسه امروز ۳ نفر از قضات استان به نمایندگی از قضات محاکم تجدینظر ، دادگستری ها و دادسراها ، نظرات و پیشنهادات  و درخواست های خود را با دادستان انتظامی قضات درمیان گذاشتند.
    در مراسم امروز از ۲۱۶ قاضی استان که  در رفتار با مراجعان و کیفیت رسیدگی به پرونده ها ، عملکرد خوبی داشتند ، تجلیل شد .

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *