×
×

تخلیه بیش از ۱۹ هزار دستگاه انواع وسایل نقلیه از پارکینگ‌های گلستان

  • کد نوشته: 49761
  • ۱۴۰۲-۰۹-۰۵
  • ۰
  • دادستان مرکز استان گلستان از  تخلیه بیش از ۱۹ هزار دستگاه  انواع وسایل نقلیه از پارکینگهای استان خبر داد و گفت:  قرار است بر اساس زمان‌بندی، تمامی وسایل نقلیه فرسوده موجود در پارکینگ‌های استان که بیش از ۶ ماه از توقیف آن گذشته است تا  پایان امسال تعیین تکلیف شوند. محمود اسپانلو  افزود: در حال […]

    تخلیه بیش از ۱۹ هزار دستگاه انواع وسایل نقلیه از پارکینگ‌های گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    دادستان مرکز استان گلستان از  تخلیه بیش از ۱۹ هزار دستگاه  انواع وسایل نقلیه از پارکینگهای استان خبر داد و گفت:  قرار است بر اساس زمان‌بندی، تمامی وسایل نقلیه فرسوده موجود در پارکینگ‌های استان که بیش از ۶ ماه از توقیف آن گذشته است تا  پایان امسال تعیین تکلیف شوند.
    محمود اسپانلو  افزود: در حال حاضر بیش از  ۴ هزار دستگاه موتورسیکلت و خودروی توقیفی در پارکینگ های استان موجود است که از توقیف حدود ۲ هزار و ۶۰۰ دستگاه آن بیشتر از ۶ ماه گذشته است و تا پایان امسال، تعیین تکلیف می شود .
    دادستان اسپانلو از مالکان  خودروها و موتورسیکلت های توقیفی  به ویژه وسایل نقلیه ای که بیش از ۶ ماه از توقیف آن گذشته است خواست ، زودتر برای تعیین تکلیف وضعیت آنها اقدام کنند .
    وی گفت: ماندگاری خودروها در پارکینگ ها علاوه بر تحمیل هزینه به بیت المال و مردم ، امکان آسیب به این وسایل توقیف شده را به علت شرایط اقلیمی فراهم می کند .
    دادستان مرکز استان در بخش دیگری از سخنان خود به بازدیدها از انبارهای اموال تملیکی و گمرکات استان اشاره کرد و گفت: کالای رسوبی در این بخش نداریم و خودرهای توقیفی هم مربوط به امسال است که به زودی تعیین تکلیف خواهد شد .
    دادستان مرکز استان به تلاشها برای ضربه زدن  به بنیان های مالی سوداگران مرگ هم اشاره کرد و گفت: ۱۰۶ دستگاه انواع خودرو ، بخشی از اموال مصادره شده از قاچاقچیان موادمخدر در استان است که تاکنون ۳۲ دستگاه از این خودروها امسال پس از برگزاری مزایده ، تعیین تکلیف شده است .

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *