×
×

کشف و ضبط ۲ دستگاه فلزیاب غیرمجاز در خراسان شمالی

  • کد نوشته: 49826
  • ۱۴۰۲-۰۹-۰۷
  • ۰
  • ١۴٠٢/٩/۶ تعداد بازدید: ٢٠ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شیروان از کشف و ضبط ۲ دستگاه فلزیاب غیرمجاز و دستگیری ۲ متهم در این شهرستان خبر داد. به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، حمید رازقی با اعلام این خبر افزود: روز گذشته شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ در پی بازرسی خودرو […]

    کشف و ضبط ۲ دستگاه فلزیاب غیرمجاز در خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند
    ١۴٠٢/٩/۶

    تعداد بازدید: ٢٠

    رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شیروان از کشف و ضبط ۲ دستگاه فلزیاب غیرمجاز و دستگیری ۲ متهم در این شهرستان خبر داد.

    به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، حمید رازقی با اعلام این خبر افزود: روز گذشته شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ در پی بازرسی خودرو سواری، گشت انتظامی پاسگاه زیارت با همکاری نیروهای یگان حفاظت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی شیروان ۲ دستگاه فلزیاب را کشف و ضبط شد.

    رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شیروان گفت: ۲ دستگاه فلزیاب ضبط شده در حکمی از سوی دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی خراسان شمالی به اداره کل میراث‌فرهنگی خراسان شمالی تحویل داده شد.

     او افزود: خرید، فروش، نگهداری و استفاده از دستگاه‌های فلزیاب منوط به اخذ مجوز از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است در غیر این صورت با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود.

    رازقی عنوان کرد: هم‌وطنان و دوستداران میراث‌فرهنگی می‌توانند گزارش‌های خود را با اطمینان از حفظ امانت‌داری، به یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان خراسان شمالی با شماره‌تلفن ۰۵۸۳۲۲۲۸۹۵۴ اعلام کنند

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *