×
×

طرح تعویض مخازن گاز تاکسی های درون شهری رایگان انجام می شود

  • کد نوشته: 49964
  • ۱۴۰۲-۰۹-۰۸
  • ۰
  • رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان از تعویض رایگان مخازن گاز تاکسی های درون شهری خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، مهدی کمال غریبی با اعلام این خبر گفت: در راستای تسهیل در ثبت‌نام گازسوز نمودن تاکسی ها، اطلاعات تاکسیرانان تجمیع و به اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور ارسال خواهد […]

  • تبلیغ هدفمند

    رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان از تعویض رایگان مخازن گاز تاکسی های درون شهری خبر داد.

    به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، مهدی کمال غریبی با اعلام این خبر گفت: در راستای تسهیل در ثبت‌نام گازسوز نمودن تاکسی ها، اطلاعات تاکسیرانان تجمیع و به اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور ارسال خواهد شد.

    کمال غریبی افزود: به همین منظور متقاضیان می توانند از نشانی الکترونیک irtusan.ir قسمت درخواست مخزن CNG برای ثبت درخواست اولیه اقدام کنند.

    وی خاطرنشان کرد: پس از ثبت نام متقاضیان، تقاضاهای دریافت شده توسط سازمان حمل و نقل گرگان بررسی و حائزین شرایط، تایید و به اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور ارسال خواهد شد.

    رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان در این خصوص گفت: شرط لازم برای استفاده از مزایای این طرح، ثبت نام مالکین تاکسی های با مخازن گاز (CNG) فاقد معاینه فنی و فرسوده و تاریخ منقضی از نشانی الکترونیک irtusan.ir قسمت درخواست مخزن (CNG) و سپس ارسال مشخصات حائزین شرایط از سوی این سازمان به اتحادیه حمل ونقل مسافر درون شهری است.

    کمال غریبی تصریح کرد: اتحادیه حمل و نقل مسافر درون شهری نیز داده های دریافتی از سازمان حمل و نقل را جهت پالایش و بازبینی و طی ادامه فرایند به مدیریت طرح CNG ارسال خواهد کرد.


    منبع محتوا
    |

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *