×
×

تقدیر معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور از مدیرکل میراث‌فرهنگی خراسان شمالی

  • کد نوشته: 50011
  • ۱۴۰۲-۰۹-۰۹
  • ۰
  • ١۴٠٢/٩/٩ تعداد بازدید: ٧ معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور طی نامه از تلاش مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی در زمینه رشد و توسعه صنایع‌دستی استان قدردانی کرد. به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، طی نامه‌ای مریم جلالی دهکردی، معاون صنایع‌دستی و هنرهای صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی از سفر سرکنسول کشور […]

    تقدیر معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور از مدیرکل میراث‌فرهنگی خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند
    ١۴٠٢/٩/٩

    تعداد بازدید: ٧

    معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور طی نامه از تلاش مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی در زمینه رشد و توسعه صنایع‌دستی استان قدردانی کرد.

    به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، طی نامه‌ای مریم جلالی دهکردی، معاون صنایع‌دستی و هنرهای صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی از سفر سرکنسول کشور پاکستان در مشهد به خراسان شمالی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و معرفی صنایع‌دستی استان در راستای رشد و توسعه صنایع‌دستی استان تشکر و قدردانی کرد.

    در متن این نامه آمده است:

    امید است با گسترش برنامه‌ریزی‌ها میان ستاد و استان و نگاه دقیق‌تر و عمیق‌تر به تقویت توجه و امعان‌نظر به امکانات صنایع‌دستی ایران در مقیاس بین‌المللی، شاهد موفقیت‌های بیشتر در این عرصه و تحقق اقتصاد هویت بنیان و بهبود وضعیت فعالان مرتبط باشیم.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *