×
×

توصیه تمام شهدا پشتیبانی از ولایت و رهبری بود

  • کد نوشته: 50014
  • ۱۴۰۲-۰۹-۰۹
  • ۰
  • استاندار گلستان در اولین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور در بندر ترکمن؛ برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید. استاندار گلستان با تاکید بر جایگاه ولایت در نگاه شهدا اظهار کرد: همواره در بیان شهدا حمایت از ولایت و رهبری […]

  • تبلیغ هدفمند

    استاندار گلستان در اولین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور در بندر ترکمن؛

    برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

    توصیه تمام شهدا پشتیبانی از ولایت و رهبری بود

    استاندار گلستان با تاکید بر جایگاه ولایت در نگاه شهدا اظهار کرد: همواره در بیان شهدا حمایت از ولایت و رهبری بوده است و خوشبختانه مردم شریف ما همواره حامی و پشتیبان امام خمینی رحمت الله علیه و امام خامنه‌ای مدظله العالی بوده و هستند.

    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان دکتر علی محمد زنگانه امروز پنجشنبه ۹ آذر در اولین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور در شهرستان #بندرترکمن با حضور دکتر انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و سردار غلامرضا سلیمانی رییس بسیج مستضعفین ، علمای معزز شیعه و سنی، نمایندگان مردم در مجلس ضمن تقدیر از برگزار کنندگان مراسم و خیرمقدم به میهمانان محترم سراسر کشور خصوصا خانواده معزز شهدا تصریح کرد: جایگاه شهدا در آیه شریفه ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أموتا بل أحیاء عند ربهم یرزقون مشهود است و امام راحل نیز می فرمایند که شهید نظر می کند به وجه الله.

    وی افزود: افتخار داریم که ۴۰۰۰ شهید گلستانی را در راه اعتلای جمهوری اسلامی و دفاع از ملت شریف ایران تقدیم کرده ایم و یقینا این شهید چراغ راه ما در مسیر خدمت رسانی هستند.

    وی ادامه داد: مقام معظم رهبری مدظله العالی شخصیت منحصر به فردی که بر نفس خود مسلّط است ، حافظ دین خداست، مخالف هوای نفس است و مطیع امر مولاست و تبعیت از چنین شخصیتی افتخار بزرگی برای مردم ماست .

    استاندار گلستان یادآور شد: همه شهدا خصوصا سیدالشهدای مقاومت ، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همواره به ما توصیه می کردند که عاقبت بخیری در راستای دل بستن به مقام معظم رهبری مدظله العالی است.

    به گفته دکتر زنگانه ، همواره حفظ یاد و خاطره شهدایی که از خود رستند و به خدا پیوستند موجب اعتلای ما می شود.

    وی گفت: افتخار می کنیم که میزبان اولین اجلاسیه شهدای زن کشور در نگارستان ایران و سرزمین برادری هستیم.

    استاندار گلستان خاطر نشان کرد: بانوان همواره نقش بی نظیری در عرصه دفاع مقدس و مقاومت داشته اند.

    دکتر زنگانه تاکید کرد: شهدا نماد وحدت و برادری هستند و برگزاری چنین مراسماتی با حضور خانواده معزز شهدا، علما، نخبگان و شخصیت های برجسته کشور در گلستان ، نشان دهنده جایگاه این استان در تقویت وحدت و برادری دارد.

    وی افزود: در گلستان اقوام مختلف ایرانی اعم از فارس، ترکمن، کتولی، مازنی، سیستانی، بلوچ، کرد و … با هر نگاه مذهبی در کنار یکدیگر با صمیمیت زندگی می کنند.


    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *