×
×

برپایی ۳ محفل انس با قرآن ویژه بانوان در خراسان‌شمالی

  • کد نوشته: 50115
  • ۱۴۰۲-۰۹-۱۱
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مسئول ستاد هماهنگی خواهران در چهل وششمین مسابقات قرآن کریم کشور در خراسان‌شمالی از برپایی سه محفل انس با قرآن ویژه بانوان همزمان با آغاز این مسابقات در استان خبر داد. رستمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به میزبانی خراسان‌شمالی از بزرگترین رویداد قرآنی کشور در آذرماه سال […]

    برپایی ۳ محفل انس با قرآن ویژه بانوان در خراسان‌شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مسئول ستاد هماهنگی خواهران در چهل وششمین مسابقات قرآن کریم کشور در خراسان‌شمالی از برپایی سه محفل انس با قرآن ویژه بانوان همزمان با آغاز این مسابقات در استان خبر داد.

    رستمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به میزبانی خراسان‌شمالی از بزرگترین رویداد قرآنی کشور در آذرماه سال جاری، بیش از ۷۰ محفل انس با قرآن در سطح استان  در حال برپایی است که از این تعداد سه نشست ویژه بانوان است.

    وی با اشاره به آغاز چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم از روز گذشته در استان و ادامه یافتن آن تا ۱۸ آذرماه در استان، افزود: این مسابقات در بخش برادران در محل هتل داریوش و در بخش بانوان در محل کمپ پتروشیمی برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینکه سه محفل انس با قرآن ویژه بانوان در شهرستان‌های بجنورد، اسفراین و شیروان برپا می‌شود، افزود: مقرر است در این محفل انس با قرآن از ظرفیت قاریان بانو در سطح کشوری بهره مند شویم ضمن اینکه گروه تواشیح کشوری نیز در این محفل اجرای برنامه دارند.

    رستمی با بیان اینکه محفل انس با قرآن بانوان بجنورد در محل سالن گلشن در روز ۱۱ آذرماه ساعت ۹ تا ۱۱ برگزار می‌شود، یادآورشد: مکان برپایی محافل انس با قرآن در شهرستان اسفراین و شیروان نیز متعاقبا اعلام می‌شود.

    رستمی با تاکید بر حضور گسترده و پرشور بانوان در این محافل قرآنی، یادآورشد: از ظرفیت بانوان در اقشار مختلف بسیج، حوزه علمیه و طلاب، دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، موسسات قرآنی ودارالقرآن‌ها، خانه‌های قرآن، هیات مذهبی و بانوان جلسات خانگی قرآن و عموم مردم در این محافل استفاده می‌کنیم.

     وی با بیان اینکه باید از همه توان و ظرفیت خود در راستای برپایی این رویداد استفاده کنیم تا برنامه‌ای در شان و منزلت قرآن برگزار شود، یادآورشد: باید این برنامه‌ها به قدری جلوه داشته باشند که علاوه بر فعالان و دوستداران این حوزه افرادی غیر قرآنی و کسانی که کمترین علاقه را نشان می‌دهند، جذب زیبایی‌های قرآن شوند و زمینه تفکر تامل در آیات برایشان ایجاد شود.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *