×
×

نمایشگاه محصولات فرهنگی در حاشیه مسابقات سراسری قرآن در بجنورد برپا شد

  • کد نوشته: 50117
  • ۱۴۰۲-۰۹-۱۱
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی نمایشگاه محصولات فرهنگی و قرآنی استان خراسان شمالی در بخش جنبی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مجموعه فرهنگی و اقامتی داریوش بجنورد برپا شده است. همزمان با آغاز رقابت‌های مرحله نهایی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در مجموعه فرهنگی و اقامتی داریوش بجنورد، […]

    نمایشگاه محصولات فرهنگی در حاشیه مسابقات سراسری قرآن در بجنورد برپا شد
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی نمایشگاه محصولات فرهنگی و قرآنی استان خراسان شمالی در بخش جنبی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مجموعه فرهنگی و اقامتی داریوش بجنورد برپا شده است.

    همزمان با آغاز رقابت‌های مرحله نهایی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در مجموعه فرهنگی و اقامتی داریوش بجنورد، نمایشگاه محصولات فرهنگی، قرآنی و صنایع دستی در بخش جنبی آن برپا شده است.

    این نمایشگاه شامل بخش‌های کودک، دستاوردهای وقف و امور قرآنی اداره اوقاف استان و صنایع دستی خراسان شمالی از قبیل گلیم، چرم و پارچه است و در معرض دید بجنوردی‌ها، علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات قرار گرفته است.

    اهالی بجنورد و دیگر شهرستان‌های استان به هنگام حضور در سالن مسابقات و مشاهده اجراهای دعاخوانان، مؤذنین، گروه‌های تواشیح، قاریان و حافظان قرآن می‌توانند از بخش‌های مختلف نمایشگاه جانبی نیز بازدید داشته باشند. بخش کودک مورد توجه خانواده‌ها قرار گرفته است.

    یادآوری می‌شود، چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۹ تا ۱۸ آذرماه در شهر بجنورد و به همت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.
    رقابت‌های آقایان در مجتمع اقامتی داریوش و رقابت‌های بانوان در مجتمع پتروشیمی بجنورد در دو بخش نغماتی(دعاخوانی، همخوانی قرآن و مدیحه‎سرایی و اذان ویژه آقایان) و آوایی(قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل و حفظ ۲۰ جزء) برپا شده و ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *