×
×

بهره‌برداری از خط انتقال آب شرب تنگه گزی به جاجرم

  • کد نوشته: 50147
  • ۱۴۰۲-۰۹-۱۱
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی خط انتقال آب شرب از تنگه گزی به شهر جاجرم با حضور مسؤولان استانی افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید. رضا نعیمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی امروز (شنبه، ۱۱ آذر ماه) در این مراسم با بیان اینکه درپی سیلاب اردیبهشت ماه امسال، بیش از ۱۵۰۰ متر خط انتقال آب شرب در […]

    بهره‌برداری از خط انتقال آب شرب تنگه گزی به جاجرم
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی خط انتقال آب شرب از تنگه گزی به شهر جاجرم با حضور مسؤولان استانی افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

    رضا نعیمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی امروز (شنبه، ۱۱ آذر ماه) در این مراسم با بیان اینکه درپی سیلاب اردیبهشت ماه امسال، بیش از ۱۵۰۰ متر خط انتقال آب شرب در منطقه تنگه گزی شهرستان جاجرم خسارت دید و از مدار بهره‌برداری خارج شد، گفت:  امروز خط انتقال آب شرب منطقه تنگه گزی به طول بیش از هزار متر افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

    وی ادامه داد: این خط انتقال از ابتدای قنات منطقه تنگه گزی تا مخزن ذخیره سه هزار مترمکعبی شهرستان جاجرم در شرایطی بسیار سخت و در مسیر صعب‌العبور اجرا شده است.

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بیان کرد: برای بهره‌مندی هرچه بیشتر مردم این شهرستان از نعمت آب شرب، در این پروژه هزار متر خط انتقال از جنس لوله پلی‌اتیلن و ۳۰۰ متر خط انتقال با لوله فولادی هر دو به قطر ۲۰۰ میلی‌متر اجرا شده است.

    استاندار خراسان شمالی نیز در این آیین، با اشاره به اینکه این پروژه در سریع‌ترین زمان ممکن اجرا شد، افزود: در طرح‌های آینده باید دوره‌های بازگشت سیلاب‌های شدید مطالعه و پروژه‌ها در برابر سیل‌ها مقاوم‌سازی شوند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *