×
×

زنگ بیمه در مرکز خراسان شمالی به صدا درآمد

  • کد نوشته: 50153
  • ۱۴۰۲-۰۹-۱۱
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی زنگ بیمه در بجنورد مرکز خراسان شمالی با حضور دانش آموزان دبستان شاهد فرشتگان به صدا درآمد. مراسم نواختن زنگ بیمه امروز ۱۱ آذر به صورت نمادین و با حضور اعضای شورای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی خراسان شمالی، جمعی از مدیران و دانش آموزان دبستان شاهد فرشتگان در سالن حافظ بجنورد برگزار و طی […]

    زنگ بیمه در مرکز خراسان شمالی به صدا درآمد
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی زنگ بیمه در بجنورد مرکز خراسان شمالی با حضور دانش آموزان دبستان شاهد فرشتگان به صدا درآمد.

    مراسم نواختن زنگ بیمه امروز ۱۱ آذر به صورت نمادین و با حضور اعضای شورای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی خراسان شمالی، جمعی از مدیران و دانش آموزان دبستان شاهد فرشتگان در سالن حافظ بجنورد برگزار و طی برنامه‌هایی نمایشی و با نشاط، نسبت به آموزش مفاهیم بیمه‌ای برای این دانش‌آموزان اقدام شد.

    مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خراسان شمالی در این آیین با تاکید بر این که «بیمه» یکی از اصلی‌ترین و حیاتی‌ترین نیازهای امروز است، گفت: صنعت بیمه برای تعمیم امر بیمه و رفع نگرانی‌ها و ایجاد آرامش در جامعه برنامه‌های متنوعی دارد که یکی از مهمترین آن‌ها، فرهنگ سازی از طریق مدارس است.

    محمد رحمانی افزود: صنعت بیمه می‌تواند با آموزش بیمه به دانش آموزان، این فرهنگ را به خانواده‌ها نیز انتقال دهد. انواع بیمه‌ها از قبیل بیمه عمر، بیمه سرمایه گذاری، شخص ثالث، بدنه و… هرکدام براساس ویژگی هایی که دارند، الزامی یا مفید هستند.

    رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه خراسان شمالی نیز بیان کرد: نسبت خسارت حق بیمه تولید شده به حق بیمه پرداختی در استان ۶۰ درصد است اما این شاخص در کشور ۵۰ درصد است.

    یعقوب حاتمی ادامه داد: دلیل شاخص بالای استان در حق بیمه تولیدی نسبت به حق بیمه پرداختی، حوادث زیاد به ویژه تصادف در جاده‌ها است.

    رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه خراسان شمالی یادآور شد: سال گذشته ۱۴۹ پرونده فوتی در جاده بجنورد-جنگل گلستان تشکیل و یک‌هزار میلیارد ریال برای خسارت فوتی‌ها پرداخت شد.

    وی ضریب نفوذ بیمه استان را ۲.۱۳ درصد عنوان کرد و گفت: میانگین کشوری آن ۱.۸۲ درصد است و خراسان شمالی در این شاخص رتبه ۶ کشور را دارد.

    حاتمی علت بالا بودن این شاخص در استان را نیز فعالیت بیشتر بیمه‌ای عنوان کرد و افزود: این شاخص در صنعت بیمه از نسبت حق بیمه تولیدی به تولید ناخالص داخلی محاسبه می‌شود.

    به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی بیمه های استان، ابوالقاسم اکبری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در این مراسم بر لزوم آگاهی از تبعات بی‌توجهی به رعایت قوانین و موارد ایمنی تاکید کرد و گفت: مجموعه آموزش و پرورش استان، آماده اجرای برنامه‌های مشترک با همکاری شرکت‌های بیمه‌ای و پلیس راهنمایی و رانندگی با هدف افزایش بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای در جامعه است.

    در این مراسم از مادر گرامی شهید سرافراز مرزبان، شهید محمدمهدی احمدی تجلیل شد.

    اهدای کلاه ایمنی به پدران دانش‌آموزان

    همچنین در ادامه برنامه‌های هفته بیمه که از هفتم آذرماه شروع شده و تا سیزدهم نیز ادامه دارد، شورای هماهنگی بیمه های خراسان شمالی به هنرستان امام خمینی (ره) رفته و ۳۰ کلاه ایمنی که از سوی صندوق تامین خسارت‌های بدنی کشور تامین شده بود را به پدران دانش آموزانی که صاحب موتور سیکلت بودند اهدا کردند.

    قرار است تعدادی دیگر از این کلاه های ایمنی موتورسیکلت طی روزهای آینده به موتورسواران نمونه استان اهداء شود.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *