×
×

خراسان شمالی رتبه سوم امنیت سرمایه‌گذاری را کسب کرد

  • کد نوشته: 50155
  • ۱۴۰۲-۰۹-۱۱
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: براساس پایش و ارزیابی مرکز پژوهش‌های مجلس، خراسان شمالی در شاخص ملی امنیت سرمایه‌گذاری، رتبه سوم را بین استان‌های کشور کسب کرد. ناصر فخر موحدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: براساس ارزیابی انجام‌شده و پس از تلفیق داده‌های آماری و یافته‌های پیمایشی به […]

    خراسان شمالی رتبه سوم امنیت سرمایه‌گذاری را کسب کرد
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: براساس پایش و ارزیابی مرکز پژوهش‌های مجلس، خراسان شمالی در شاخص ملی امنیت سرمایه‌گذاری، رتبه سوم را بین استان‌های کشور کسب کرد.

    ناصر فخر موحدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: براساس ارزیابی انجام‌شده و پس از تلفیق داده‌های آماری و یافته‌های پیمایشی به ترتیب استان‌های هرمزگان، خراسان شمالی و گلستان مناسب‌ترین وضعیت را از دیدگاه فعالان کسب‌وکار از منظر شاخص امنیت سرمایه‌گذاری در کشور در بهار ۱۴۰۲ کسب کردند.

    وی ادامه داد: وضعیت شاخص امنیت سرمایه‌گذاری استان‌ها در بهار ۱۴۰۲ در هرمزگان با کمیت ۵.۱۰ و این شاخص در دو استان خراسان شمالی و گلستان عدد ۵.۴۴ بوده است.

    معاون استاندار خراسان شمالی گفت: براساس نتایج این مطالعه در بهار ۱۴۰۲ از بین ۹ حوزه فعالیت اقتصادی، مناسب‌ترین ارزیابی را فعالان حوزه کاری معدن به خود اختصاص داده‌اند.

    وی اجرای اقدامات زیرساختی برای توسعه اقتصادی استان با اهتمام و پیگیری ویژه استاندار، رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاران در کارگروه‌های مختلف اعم از کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، بهبود فضای کسب و کار از سوی دستگاه‌های اجرایی و حمایت مسؤولان استانی از سرمایه‌گذاران و … را از دلایل این موفقیت ارزیابی کرد.

    فخر موحدی همدلی میان همه لایه‌‎های مدیریتی، حوزه نمایندگی ولی فقیه، مردم، نمایندگان، نهادهای امنیتی و انتظامی و… را موجب تمرکز پیگیری‌ها و در نتیجه پیشرفت دانست و افزود: امنیت، مهمترین مولفه در جذب و حفظ سرمایه است و سرمایه‌دار، جایی که امنیت نباشد سرمایه‌گذاری نمی‌کند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *