×
×

پروژه پتروشیمی گلستان پروژه مهم و مردمی است

  • کد نوشته: 50219
  • ۱۴۰۲-۰۹-۱۲
  • ۰
  •   استاندار گلستان گفت: پروژه پتروشیمی گلستان یکی از پروژه‌های بر زمین مانده‌ای بود که پس از ۱۸ سال با تلاش دولت سیزدهم به مرحله بسیار خوبی رسیده است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه در دیدار با مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ایران، اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات انجام شده در […]

  • تبلیغ هدفمند

    پروژه پتروشیمی گلستان پروژه مهم و مردمی است

     

    استاندار گلستان گفت: پروژه پتروشیمی گلستان یکی از پروژه‌های بر زمین مانده‌ای بود که پس از ۱۸ سال با تلاش دولت سیزدهم به مرحله بسیار خوبی رسیده است.

    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه در دیدار با مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ایران، اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات انجام شده در پروژه پتروشیمی گلستان و ورود صنایع پتروشیمی خلیج فارس به این پروژه شاهد رضایتمندی مردم و خوشحالی مردم به ویژه سهامداران بوده‌ایم.

    وی ادامه داد: پروژه پتروشیمی گلستان یکی از پروژه‌های مورد توجه مردم است و به امید پروردگار آغاز عملیات اجرایی این پروژه در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان انجام خواهد شد.

    استاندار گلستان خاطرنشان کرد: کشف میادین گازی و نفتی در منطقه گلستان خبر بسیار خوبی است و طبق رایزنی‌های انجام شده مقرر است از ظرفیت بخش خصوصی برای تسریع در اکتشاف استفاده کرد.

    همچنین در بخش دیگری از این جلسه عبدالعلی علی‌عسگری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ایران با تقدیر از استاندار گلستان، اظهار کرد: از استاندار گلستان به خاطر تمامی اقدامات مستمر، جدی و مجاهدانه برای نتیجه‌بخشی پروژه پتروشیمی گلستان تقدیر و تشکر می نمایم.

    گفتنی است، پروژه پتروشیمی گلستان یکی از پروژه‌های برزمین‌مانده‌ای بود که پس از ۱۸ سال با دستور رئیس جمهور , و اختیارات ویژه رئیس قوه قضایئیه به رئیس‌کل دادگستری گلستان، و تلاش و پیگیری‌های استاندار گلستان به همراه معاونان، مجمع نمایندگان استان و همچنین همراهی و مشارکت مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ایران به نتیجه رسیده و در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان آغاز عملیات اجرایی پروژه انجام خواهد شد.


    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *