×
×

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گلستان
آشنایی تجار و تولیدکنندگان ۵کشور با تجار ایرانی

  • کد نوشته: 50276
  • ۱۴۰۲-۰۹-۱۴
  • ۰
  • مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گلستان گفت شرکت شهرک‌های صنعتی استان در جهت حمايت از حضور واحدهای صنعتی در اين نمايشگاه اقدام به اخذ پاويون به متراژ 224 مترمربع بمنظور حضور و ارائه محصولات تولیدی 12 واحد صنعتی استان نموده است.
    آشنایی تجار و تولیدکنندگان ۵کشور با تجار ایرانی
  • تبلیغ هدفمند

    بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران از دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا

    به گزارش بازار کسب و کار آنلاین از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی گلستان دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا با هدف توسعه روابط اقتصادی، عملیاتی شدن تجارت ایران با پنج کشور عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا و آشنا شدن تجار و تولیدکنندگان پنج کشور با تجار و تولیدکنندگان ایرانی و با حضور مقامات کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا و برخی کشورهای عضو شانگهای و شورای همکاری خلیج فارس در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران در تاریخ ۱۳ لغایت ۱۶ آذرماه سالجاری برگزار می‌گردد.

    مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گلستان گفت شرکت شهرک‌های صنعتی استان در جهت حمایت از حضور واحدهای صنعتی در این نمایشگاه اقدام به اخذ پاویون به متراژ ۲۲۴ مترمربع بمنظور حضور و ارائه محصولات تولیدی ۱۲ واحد صنعتی استان نموده است.

    رضا شهمرادی در ادامه افزود :حدود ۸۰ شرکت نیز از ایران در نمایشگاه حضور دارند که با حضور کشورهای ایران، روسیه، بلاروس، ارمنستان، قزاقستان و قرقیزستان در بالاترین سطح تجاری و اقتصادی برگزار می گردد.

    نویسنده: حمیدرضا غلامی
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *