×
×

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سیدرضی فرمانده لحظات سخت بود

  • کد نوشته: 50759
  • ۱۴۰۲-۱۰-۰۷
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین، سرلشکر پاسدار حسین سلامی در آیین تشییع پیکر سردار شهید سیدرضی موسوی در میدان امام حسین تهران، اظهار کرد: در این زمان با شکوه و سرشار از مهر و معنویت و روحانیت الهی که ناشی از ترشح رایحه شهادت یک اسطوره بزرگ و مجاهد فی سبیل الله و فدایی اسلام است؛و پیکر مطهر این شهید بزرگوار همانند نگین زیبای یک انگشتر الهی در حلقه مهر و محبت شما مردم باوفا و صدیق و مهربان قرار گرفته است.
    سیدرضی فرمانده لحظات سخت بود
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در جبهه مقاومت شهید سیدرضی موسوی را از پرسابقه‌ترین و موثرترین فرماندهان سپاه دانست و گفت: انتقام این شهید و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در زمان و فضای خاص خود صورت می‌گیردچرا که این حق و انتظار ملت ایران است و این جنایت قطعاً بدون پاسخ نخواهد ماند.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین، سرلشکر پاسدار حسین سلامی در آیین تشییع پیکر سردار شهید سیدرضی موسوی در میدان امام حسین تهران، اظهار کرد: در این زمان با شکوه و سرشار از مهر و معنویت و روحانیت الهی که ناشی از ترشح رایحه شهادت یک اسطوره بزرگ و مجاهد فی سبیل الله و فدایی اسلام است؛و پیکر مطهر این شهید بزرگوار همانند نگین زیبای یک انگشتر الهی در حلقه مهر و محبت شما مردم باوفا و صدیق و مهربان قرار گرفته است.

    وی گفت: این شهید بزرگوار در جبهه مقاومت یکی از پرسابقه ترین و موثرترین فرماندهان سپاه اسلام بود. او در دفاع از حریم اهل بیت(س) بیش از سه دهه نزدیک به ۳۳ سال در سخت‌ترین شرایط و خطیرترین موقعیت‌ها در دفاع از مجد و عظمت اسلام و دفاع از نوامیس مسلمین و دفاع از حیثیت و امنیت یک امت در قلب حوادث سهمگین مانند کوهی از آرامش ایستاد.

    سردار حسین سلامی ادامه داد: شهید موسوی یکی از با وفاترین صحابی آن فرمانده آسمانی، اسطوره جاودان و فراموش نشدنی تاریخ اسلام و ایران یعنی سپهبد شهید پاسدار حاج قاسم سلیمانی بود. که در ۴۵ سال زندگی جهادی خود این لباس را از تن در نیاورد و هرگز میدان جهاد را ترک نکرد. او در زندگی از امیرمومنان(ع) الهام آموخته بود که هرکسی و هرقومی اگر که لباس جهاد را از تن بدر کند قطعاً ذلیل خواهد شد. چرا که او می‌دانست نباید دشمنان اسلام بر عمق سرزمین مسلمین حضور پیدا کند.

    وی با اشاره به این که شهید سید رضی همیشه به تمام وعده‌های خود وفا می‌کرد گفت: او اهل وفا، صادق و صاحب قلب مطمئنه بود. شما حتی در تصویر او جدیت و شدت نسبت به کفار و رفعت نسبت به مومنین که از خصوصیات صحابه پیامبررحمت (ص) است را می‌بینید اگر از نزدیک چهره جذاب او را می دیدید که چگونه در انسان نفوذ می‌کرد. قطعاً شیفته دلربای آرام ، تواضع و نجابت او می شدید.

    وی گفت: او جبهه مقاومت را در سخت ترین شرایط مورد پشتیبانی قرار می‌داد. چرا که سید رضی ستون محور خیمه ای بود که در شرق مدیترانه و در سوریه  و لبنان جبهه وسیعی را علیه یک آرایش جهانی از دشمنان کینه توز اسلام حمایت می‌کرد.

    سردار سلامی ادامه داد: بی شک محصول بخش مهمی از سازه مستحکم قدرت مقاومت در سوریه، لبنان و فلسطین مجاهدتهای این فرمانده رشید، این چهره آسمانی و صاحب سیرت ملکوتی است.

    فرمانده کل سپاه تاکید کرد: او خود را سرباز امیرالمومنین علی ( ع ) و فرزند مهربانش اباعبدالله الحسین (ع) می دانست و همانند سرور سالار شهیدان پیکرش درست شبیه اصحاب امام حسین(ع) قطعه قطعه شد. باید به این مرد بزرگ آفرین گفت که در میدان مقاومت اینگونه دلیرانه ایستاد تا همانند اصحاب امام حسین (ع) نشان دهد که همچنان خون عاشورایی در رگ‌های مردان مومن دنیای اسلامی می‌جوشد و می‌خروشد و اجازه برتری به مشرکان، منافقان و کفار نمی‌دهد.

    وی گفت: او پس از شهادت حاج قاسم، سردار قاآنی را نیز همراهی می‌کرد و کنار فرمانده رشید ما که مسوولیت میدانی سوریه و لبنان را برعهده دارد ماند و ثابت قدم بود.

    سرلشکر سلامی افزود: او را به خوبی دشمن می‌شناخت شاید بهتر از ما؛ چرا که ضربات سهمگینی از او دریافت کرده بودند دشمن نقش و تاثیر این فرمانده بزرگ را مقابل خود می دانستند. دشمن می‌دانست که او چه نقش و تاثیری در شکل دهی این زنجیره بی انتهای قدرت ایجاد کرده است.

    فرمانده کل سپاه تاکید کرد: بدون تردید نهضت عظیم فلسطین که امروز دشمن را در افسردگی و ناکامی و ناامیدی و یاس و پژمردگی فرو برده است محصول مجاهدت مردانی است که تا زنده هستند بی نام و نشان اند و زمانی که به شهادت می رسند جهان را مقابل یک عظمت بی انتها قرار می دهند.

    وی با اشاره به این که از این دست مردان بی ادعا که مقابل دشمنان بایستند فراوان هستند تا مسلمانان امنیت، آرامش، عزت داشته باشند گفت: هرچه از این مرد بگویم کم است مگر می‌توان ۳۳ سال بودن یک انسان در قلب این مخاطرات سهمگین را شمارش کرد. او اگر می‌خواست سالها زندگی خود به نگارش در بیاورد دهها کتاب می‌توانست از مجاهدت‌های مستمرش بنگارد.

    سردار سلامی با بیان این که  شهید سیدرضی امروز در جوار رحمت الهی ماوا گرفته گفت: او این توفیق را داشت که امروز ولی خداوند، نایب امام زمان(عج)، رهبر بزرگ و جانباز انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز بر پیکر مبارکش نماز اقامه کند که این هم جزء آخرین افتخارات او است.

    فرمانده کل سپاه افزود: فضل و رحمت و رضوان الهی برای این مرد بزرگ که شبیه به قهرمانان افسانه‌ای داستان‌های شگفت انگیز است. طبیعی است که چنین شایستگی‌ها برای او رقم زده شود.

    وی ادامه داد: به نیابت همه شما، امت اسلام  وظیفه خود می دانم که در اینجا از خانواده صبور، همراه و همرزم و همسنگر این مرد بزرگ، شریف، نجیب، شکیب و مومن و مجاهد که در پذیرش سختی دستکمی از او نداشتند قدردانی کنم. شاید اگر در همان روز و لحظه شهادت نزدیک به او بودند آنها هم در معرض این شهادت قرار داشتند.

    سردار سلامی گفت: من اعتقاد قلبی دارم که عظمت این خانواده‌ها و اجر خانواده شهید قاعدتا بیش از اجر شهید است، چرا که شهید به آرزوی خود می رسد و این ایثار بزرگتری است که البته همه خانواده شهدا همین خصوصیت را دارند.

    فرمانده کل سپاه  پاسداران افزود: جبهه مقاومت امروز در حال چیدن میوه از کاشتن نهالهایی است که قاسم‌ها، سیدرضی‌ها و دیگر شهیدانی که در آن دیار خدای بزرگ را ملاقات کردند. ابوالمهدی مهندس‌ها و همه شهدای بزرگ برای ما به ارمغان آوردند. جبهه مقاومت در حال چیدن ثمرات این نهالها است که توسط این عزیزان در سرزمین احساس و ایمان مردم کاشته شد.

    وی با بیان این که چند نکته در خصوص مقاومت جدید و این جنگ جاری  لازم بدانید گفت: به عنوان خادم این ملت که مطلع از عمق همه این ماجراها هستم این را می‌گویم که بدانید عملیات طوفان الاقصی کاملا یک عملیات فلسطینی بود. که توسط خود مبارزین فلسطینی‌ طراحی و اجرا شد و هیچ جریانی خارج از فلسطین در آفرینش این پیروزی شگفت انگیز و ایجاد این طوفان بزرگ مداخله‌ای نداشت. و این مساله کاملا فلسطینی بود.

    وی افزود: از قول سخنگوی سپاه در روز گذشته مطرح شد که «عملیات طوفان الاقصی در حقیقت انتقام شهادت حاج قاسم بود»، در اینجا و در محضر شما این را می‌خواهم بگویم این دو موضوع از هم مستقل است. طوفان الاقصی مستقل از حرکت ما برای انتقام از شهادت حاج قاسم است. چرا که در فضای و زمان خاص خود انتقام شهادت حاج قاسم صورت خواهد گرفت در آنجا مطمئنا ما با آمران و عاملان شهادت این مردم بزرگ و ابوالمهدی مهندس و همراهان آنها کار داریم.

    فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی واکنش به ۷۵ سال اشغال و جنایت به ملست فلسطین بود. این طوفان ریشه در کشتارهای دیریاسین، کفرقاسم، ترورها و شهادت جوانان فلسطینی توسط جوخه های ترور ارتش سری هاگانای اسراییل که از سال ۱۹۴۵ به این طرف توسط دولت بریتانیا اتفاق افتاد.  محصول کشتار فلسطینیان در صبرا و شتیلا بدست قصاب آریل شارون و همه اشغالگری‌ها و آوارگی‌های یک ملت به نام فلسطین بود.

    وی ادامه داد و گفت : که طوفان الاقصی در حقیت واکنش به همه اهانت‌های رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی بود، حملاتی که شبانه به خانه مسلمانان در کرانه باختری انجام می‌داد و دقیقا شگفتن بغضی ۷۵ ساله بود.

    وی با اشاره به این که جبهه مقاومت همه با هم اتصال اعتقادی دارند گفت: تمام جبهه مقاومت با هم، هم آرمان و دارای یک سطح راهبردی و فصل مشترکات قدرتمندی هستند. اما براساس هویت ملی هر رکن از جبهه مقاومت خود هم عمل می کند. یک هویت مشترک به نام اسلام و جهان اسلام وجود دارد که این جبهه منفصل از لحاظ جغرافیایی را از نظر آرمانی و اعتقادی به هم متصل می‌کند.

    وی افزود: انصارالله هویت یمنی دارد، او در سطح عملیاتی، خود تصمیم می‌گیرد. و هیچ ارتباطی این عملیات ها به ما  ندارد و مستقل است. او صاحب اراده، راهبرد و قدرت است بنابراین خودش تصمیم می‌گیرد که چه اقدامی انجام دهد.

    فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص مقاومت عراق گفت: مقاومت در عراق همچون مقاومت یمنی، فلسطینی و لبنانی یک هویت عراقی است در عین حالی که به جبهه مقاومت متصل و بخش مهمی از جبهه مقاومت است اما کاملا مستقل است و خود تصمیم می گیرد. او خود صاحب اراده است. در لبنان هم حزب الله همین گونه است. درست است که ما یک اتصال اعتقادی و آرمانی داریم اما حزب الله واقعا یک هویت لبنانی است و براساس مصالح ملت لبنان عمل می کند. البته در فضای جهان اسلام از مظلومان و مستضعفان هم دفاع می کند.

    وی با تاکید بر این که ما مسلمانیم و تا انتها کنار مقاومت بی انتهای فلسطین خواهیم ایستاد گفت: ما در عمل خود صادقیم و هرچه عمل کنیم می گوییم ما یک نظام رسمی و مقتدریم. ما وقتی هواپیمای بدون سرنشین آمریکا را زدیم، گفتیم. وقتی تفنگدارانشان را دستگیر کردیم نشان دادیم، وقتی به عین الاسد حمله کردیم گفتیم، وقتی در اربیل خانه و لانه صهیونیست‌ها را منهدم‌ کردیم، گفتیم. ما هر عملی انجام دهیم می‌گوییم و از گفتن آن ترسی نداریم.

    سردار سلامی افزود: سخنگوی سپاه این را به من گفت عبارتی که گفتم قصدم این بود که بگویم نتیجه طبیعی طوفان الاقصی انتقام بخشی از شهادت حاج قاسم بود نه انگیزه آن.

    فرمانده کل سپاه بار دیگر تاکید کرد:  طوفان الاقصی کاملا فلسطینی بود و هست و ملت فلسطین خود توانمند هستند. حماس و جهاد در درون غزه سلاح تولید می‌کنند و پایان ندارد و هر شهیدی بر زمین می‌افتد دهها جوان سلاح او را به دست می‌گیرد، در همانجا سلاح تولید می‌شود، آنها توانا هستند. این مقاومت پایان ندارد آنچه پایان دارد تحمل و طاقت و توان رژیم صهیونیستی برای ادامه کار است.

    وی گفت: در درون غزه فلسطینی‌ها الگوی مبارزه را آموختند. آنها فرمول‌های غلبه بر رژیم صهیونیستی را تمرین و تجربه کردند و هر روز هم تلفات این رژیم افزایش پیدا می کند. مطمئن باشید رژیم صهیونیستی نخواهد توانست این تراکم جمعیتی را که از همه نقاط عالم آمده‌اند به مدت طولانی در جنگ نگه دارد. اقتصاد، روحیه و روان آنها در حال فرسوده شدن و فروپاشی است. و ارتش این رژیم در حال منهدم شدن است.

    سردار سلامی با اشاره به این که این رژیم توانایی ادامه کار را ندارد گفت: شهادت یکی از إحدی الحسنین برای مقاومت است.که شهید شود پیروز است. و این را می داند که دشمن را به شکست بکشاند پیروز است و این منطق غزه برای استقامت است. ما می‌دانیم به زودی به اذن پروردگار، فلسطین قهرمان یکی از سرودها و داستان‌های شگفت انگیز تاریخ بشر را خواهد سرود و دشمنان اسلام سرافکنده میدان را ترک خواهند کرد.

    فرمانده کل سپاه گفت: به صهیونیست‌ها آنقدر فشار آمده که سیدرضی را مجبور شدند بزنند و این ناشی از فشار بیش از حدی است که از نظر روانی، تعادل روانی صهیونیست‌ها را برهم زده اما اینجا اعلام می کنم ما هرگز در مقابل شهادت فرزندان این امت سکوت نخواهیم کرد. انتقام ما همیشه سخت است ولی انتقامی معادل شهادت سیدرضی چیزی جز  پاک کردن این رژیم از صفحه روزگار نیست.

    وی افزود:امیدواریم که به اذن پرودگار و با مجاهدت رزمندان بزرگ فلسطینی به زودی نام جعلی رژیم غاصب اسرائیل از صفحه جغرافیای سیاسی جهان پاک شود.

     

    #بازارکسب‌کارآنلاین، #بازار، #کسب، #کار، #آنلاین، #فلسطین،#سیدرضی، #حاج‌قاسم، #غزه، #صهیونیست، #عراق، #سپاه، #بازار_کسب_کار_آنلاین، #طوفان_الاقصی

    نویسنده: مهندس حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *