×
×

دیدار مردم و کادر درمان مراوه تپه با رئیس جمهور
روایتی‌تاریخی از یک دیدار با سیدابراهیم

  • کد نوشته: 53093
  • ۱۴۰۳-۰۳-۰۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار پارس، ترکمن‌ها اکثر ساکنان این شهرستان مرزی استان گلستان واقع در آخرین نقطه شرقی استان را تشکیل می‌دهند؛ با مردمانی صبور که سال گذشته برای اولین بار میزبان عالی‌ترین مقام اجرایی کشور در تاریخ شهرستان خود بودند و برکات این حضور را با همه وجود حس کردند...
    روایتی‌تاریخی از یک دیدار با سیدابراهیم
  • تبلیغ هدفمند

    برای مردم ثانیه به ثانیه حضور رئیس جمهور شهیدشان در مراوه‌تپه، این شهرستان مرزی و کمتر برخوردار به خصوص کادر درمان بیمارستان علوی خاطره‌ای ماندگار از خود به جای گذاشته است.

    به گزارش بازار کسب و کار پارس، ترکمن‌ها اکثر ساکنان این شهرستان مرزی استان گلستان واقع در آخرین نقطه شرقی استان را تشکیل می‌دهند؛ با مردمانی صبور که سال گذشته برای اولین بار میزبان عالی‌ترین مقام اجرایی کشور در تاریخ شهرستان خود بودند و برکات این حضور را با همه وجود حس کردند.

    آیت‌الله سیدابراهیم رییسی که یکم دی‌ماه در دومین روز سفر استانی خود به گلستان وارد مراوه‌تپه شده بود پس از دیدار با مردم در توقفی کوتاه مقابل بیمارستان علوی این شهر با کارکنان و پزشکان این مرکز درمانی در فضایی صمیمانه گفت‌ و گو کرد و این دیدار بعد از گذشته چند ماه همچنان یکی از شیرین‌ترین‌ خاطرات برای حاضران است.

    رییس بیمارستان علوی مراوه‌تپه گفت: در ذهن همه مردم و کادر درمان بیمارستان این خطه مرزی ایران در استان گلستان سفر آیت الله رئیسی جاودانه شد به این خاطر که هیچ وقت فکرش را هم نمی‌کردیم بتوانیم از نزدیک دقایقی را با او بگذرانیم.

    رضا رضایی‌راد اظهار کرد: با وجود اینکه بیمارستان علوی در مجاورت محل فرود بالگرد رئیس جمهور شهید بود عده‌ای از همکاران تصمیم بر این گرفتند تا در مسیر برگشت ایشان جمع شوند تا اینکه شاید بتوانند موقع برگشت ایشان دقایقی با آیت الله رئیسی، دیدار داشته باشند.

    دیدار با شهید رئیسی به کادر درمان مراوه‌تپه انرژی داد
    وی ادامه داد: احتمال اینکه خودرو حامل رئیس جمهور توقف کند خیلی کم بود و هیچ کدام از کادر درمان فکرش را هم نمی‌کردند یک زمانی روایتگر خاطرات دیدار صمیمانه خود را با این بزرگمرد برای دیگران کنند.
    وی ادامه داد: خستگی کار از تن تک تک کادر درمان با انرژی که از دیدار با شهید آیت الله رئیسی گرفتیم و همچنین تحقق قول‌هایی که برای حل مشکلات دادند این خستگی را در آورد.

    رضایی‌راد گفت: می توان گفت که از جمله اتفاق‌های خوب برای کادر درمان مراوه‌تپه در سفر رئیس جمهور در کمتر از ۲۴ ساعت تحویل یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه دیالیز بود و در ادامه در ۴۸ ساعت جلسه جمع‌بندی برای ساماندهی وضعیت نیروهای مورد نیاز بیمارستان با حضور معاون سازمان استخدامی کشور و کادر درمانی که با وی دیدار داشتند در محل استانداری برگزار شد و پیگیری‌ها در این رابطه در حال انجام است.

    همواره روایتگر لحظه دیدار با آیت الله رئیسی هستم
    مدیر خدمات پرستاری بیمارستان علوی هم با ابراز تاثر از شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی، گفت: همیشه رئیس جمهور کشورمان را از صفحه تلویزیون ‌نظاره گر بودیم و هیچگاه تصور نمی نمی کردیم وی را در یک جو صمیمانه ملاقات کنیم و هنوز هم فکر می‌کنم تمام آن لحظه‌ها در خواب اتفاق افتاد.

    مرتضی گرگانلی‌دوجی ادامه داد: از جمله ویژگی‌های شاخص این شهید والا مقام سادگی، فروتنی و خاکی بودنشان است که در این دیدار کوتاه به آن پی بردیم چراکه مثل یک پدر به حرفایمان گوش کرد و قول پیگیری داد.

    وی گفت: رئیس جمهور در همان دیدار کوتاهی که داشت گفتند که چه احتیاجاتی دارید و چه خدمتی می‌توانم برایتان انجام دهم و از طرفی با اشاره به اینکه مراوه‌تپه مردم بسیار خوبی دارد از ما خواست هوای آنان را داشته باشیم و این حرف برایمان بسیار ارزشمند بود.

    مدیر خدمات پرستاری بیمارستان علوی بیان کرد: در این دیدار از کمبود نیرو برای بیمارستان سخن گفتیم و در کمتر از ۴۸ ساعت نشستی در استانداری برگزار و از افرادی که با رئیس جمهور مقابل بیمارستان دیدار داشتند هم دعوت به حضور برای بیان مطالبشان شد.

    وی افزود: هیچوقت این اتفاق مبارک از ذهنم پاک نخواهد شد و همواره برای دیگران در هر فرصتی که پیدا کنم قطعاً این خاطره را بازگو می‌کنم که دیگران نیز همچون من به بزرگی روح این شهید پی ببرند.

    گرگانلی دوجی گفت: خلوص در عمل و نوع رفتار آیت الله رئیسی باعث شد تا علاقه‌ام به وی چند برابر شود و هنوز که هنوز است خبر شهادت وی را باور نکردم.

    آیت الله رئیسی را مثل پدرم دوست داشتم
    در این دیدار هر چند کوتاه آیناز دوجی نیز که از پرستاران بیمارستان علوی هست هم که حضور داشت، و گفت: دل و دماغی برای انجام هیچ کاری از زمانی که متوجه شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان شدم را ندارم چرا که احساس می‌کنم یکی از اعضای خانواده خود را از دست دادم.

    وی در ادامه افزود: وقتی که به همراه سایر دوستان در کنار جاده ایستاده بودیم و دیدیم که رئیس جمهور از خودرو پیاده و به جمع ما پیوست یک لحظه به یادماندنی در خاطراتم به ثبت رسید که هرگز آن را فراموش نمی‌کنم.

    دوجی گفت: آیت الله رئیسی با حضور در جمع ما از مشکلاتمان سوال کرد و ما هم خواسته‌ها خود را مطرح کردیم و وی از همراهان خود خواست پیگیر رفع آنها شوند و در کمتر از ۲۴ ساعت شاهد اختصاص یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه دیالیز به بیمارستان بودیم.

    این پرستار گفت: نوع رفتار و منش رئیس جمهور شهید در دقایق کوتاهی که فرصت دیدار با وی فراهم شد را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم و هنوز باورم نمی‌شود که این مرد بزرگ را که خالصانه برای مردم خدمت می‌کرد، از دست دادیم و دیگر در میان ما نیست.

    وی با اشاره به اینکه همه خانواده‌اش از فوت آیت الله رئیسی غمگین هستند، گفت: وی را همانند پدر و مادرم دوست داشتم و با شهادت ایشان احساس یتیمی و بی سرپرستی دارم.

    به گزارش بازار کسب و کار شهید سیدابراهیم رئیسی در کارنامه خود مسئولیت‌هایی چون ریاست قوه قضاییه و معاونت اول این قوه، دادستانی کل کشور، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و نائب رئیسی مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان قدس رضوی را داشت.

    رهبر انقلاب شهریور ماه به مناسبت هفته دولت ضمن قدردانی و تمجید از عملکرد خوب و قوی دولت در برخی بخش‌ها از جمله «کارهای زیربنایی»، «رشد شاخص‌های کلان اقتصادی» و «سیاست خارجی»، گفتند: حضور در بین مردم و مواجهه مستقیم و صمیمی و متواضعانه با آن‌ها، بسیار با ارزش است. ساده‌زیستی، ‌ مواضع انقلابی، روحیه جهادی و بکارگیری جوانان در رده‌های گوناگون مدیریتی را از دیگر کارهای تحسین برانگیز دولت خواندند.

    آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

    حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

    نویسنده: سکینه جافرنوده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *