×
×

رییس منابع طبیعی آزادشهر
دپوی کاه در مراتع ممنوع

  • کد نوشته: 53129
  • ۱۴۰۳-۰۳-۰۶
  • ۰
  •  به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار ؛ رضا عجم نوروزی ضمن تاکید ممنوعیت دپوی کاه در مراتع اظهار کرد: با توجه به خسارت ناشی از دپوی کاه در مراتع برای اکثر کشاورزان و دامداران و خطرات ناشی از آتش سوزی های عظیم و همچنین ایجاد مزاحمت برای روستاییان در حریم مراتع هرگونه دپوی کاه ممنوع بوده و طبق قوانین با متخلفین برخورد خواهد شد...
    دپوی کاه در مراتع ممنوع
  • تبلیغ هدفمند

    دپوی کاه در مراتع توسط کشاورزان و دامداران ممنوع بوده و متخلفین طبق قوانین مجازات خواهند شد.

     به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار ؛ رضا عجم نوروزی رییس منابع طبیعی آزادشهر ضمن تاکید ممنوعیت دپوی کاه در مراتع اظهار کرد: با توجه به خسارت ناشی از دپوی کاه در مراتع برای اکثر کشاورزان و دامداران و خطرات ناشی از آتش سوزی های عظیم و همچنین ایجاد مزاحمت برای روستاییان در حریم مراتع هرگونه دپوی کاه ممنوع بوده و طبق قوانین با متخلفین برخورد خواهد شد.

    عجم نوروزی ادامه داد بر همین اساس چهار اکیپ کشت در طول شبانه روز در مناطق مورد تخلف مستقر کردیم تا با حضور به موقع در منطقه نسبت به اجرای این تخلف آگاهی کامل به صاحبان کاه داده شود.

    وی ادامه داد از زمان حضور نیروهای حفاظتی در منطقه چندین نفر از صاحبان کاه بعد از هشدار نیروهای حفاظتی اقدام به جمع اوری کاه های بسته بندی خود کردند.

    عجم نوروزی از دهیاران و شوراهای روستاهایی که در حریم مراتع هستند درخواست کرد ضمن ممانعت از دپوی کاه در مراتع مراتب را سریعا به اداره منابع طبیعی اطلاع رسانی نمایند.

    نویسنده: سکینه جافرنوده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *