×
×

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان
گلستان جزء مناطق کم آب کشور است

  • کد نوشته: 7051
  • ۱۳۹۹-۰۵-۲۹
  • ۰
  • مدیر روابط عمومی اداره کل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با حضور در موسسه مطبوعاتی مروارید بازار کسب کارپارس ضمن تقدیرو تشکر از رسانه های این موسسه نسبت به اطلاع رسانی در بحث آموزش و مصرف آب تاکید بر صرفه جویی هر چه بیشتر مصرف این نعمت خدادادی داشت.
    گلستان جزء مناطق کم آب کشور است
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر روابط عمومی اداره کل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با حضور در موسسه مطبوعاتی مروارید بازار کسب کارپارس ضمن تقدیرو تشکر از رسانه های این موسسه نسبت به اطلاع رسانی در بحث آموزش و مصرف آب تاکید بر صرفه جویی هر چه بیشتر مصرف این نعمت خدادادی داشت.

    ولی الله ساور در این نشست با بحث و تبادل نظر و پیشنهادات درارتباط با وسایل تجهیزات مصرفی آب با تحریریه این موسسه داشت که پیشنهاداتی از سوی تحریریه این موسسه همانند تفاهم با سازمان نظام مهندسی در بحث احداث ساختمان و رعایت لوازم و تجهیزات آب رسانی و همچنین همانند مصرف برق و گاز، آب نیزدرفواصل مختلف مورد توجه شهروندان قرار گیرد.

    ساور با تاکید براین که آب شرب با مشقت و سختی برای مصرف شهروندان تامین می شود وبه همین خاطر مختص آشامیدن است نه برای مصارف کشاورزی و شستشوی خودرو و حیاط منزل و… که متاسفانه برخی از شهروندان بدون در نظر گرفتن شرایط و عدم رعایت مصرف و به رایگان موجب از دست رفتن این نعمت خدادادی میشوند بدون اینکه توجه به خرید یک لیتر آب به مبلغ ۱۵۰۰ تومان باشند.

    گلستان جزء مناطق کم آب کشور است
    گلستان جزء مناطق کم آب کشور است

    وی از اینکه در برخی از ساعات شبانه روز فشار آب در برخی مناطق افت و یا قطع میشود علت آنرا تامین و ذخیره آب مورد نیاز در مخازن موجود در سطح و اطراف شهر گرگان دانست و از شهروندان خواست با مدیریت در مصرف آب موجب قطع شدن نشوند چرا که قعطی گاز، برق، تلفن و اینترنت را می شود تحمل کرد اما آب را نمی توان لذا برای حفظ آن باید همه کوشا و به فکر باشیم.

    نویسنده: نرگس حسین زاده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *