×
×

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان
گلستان روی ریل سفید قرار گرفت

  • کد نوشته: 7280
  • ۱۳۹۹-۰۶-۰۶
  • ۰
  • ناهید جعفری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در ستاد مقابله با کرونا استان گفت: روند کاهشی ابتلا به کرونا با توجه به رعایت نمودن پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در استان را شاهد هستیم که می طلبد شهروندان همچنان با رعایت موارد بهداشتی و اجرای کامل توصیه ها را موجب روند کاهشی بیشتر ابتلا باشیم .
    گلستان روی ریل سفید قرار گرفت
  • تبلیغ هدفمند

    ناهید جعفری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در ستاد مقابله با کرونا استان گفت: روند کاهشی ابتلا به کرونا با توجه به رعایت نمودن پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در استان را شاهد هستیم که می طلبد شهروندان همچنان با رعایت موارد بهداشتی و اجرای کامل توصیه ها را موجب روند کاهشی بیشتر ابتلا باشیم .

    جعفری اظهار داشت: همچنان در شرایط قرمز هستیم اما رعایت های اخیر موجب شده که برخی از شهرهای استان وارد وضعیت زرد شوند و تداوم رعایت موارد مراقبتی موجب خروج از وضعیت قرمز شدیم.

    معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان با تاکید بر اینکه با اجتناب از حضور در مناطق دارای تردد زیاد و شلوغ و استفاده مکرر ماسک و رعایت فاصله از شهروندان خواست که تحمل و صبر خود را در این ارتباط برای درامان ماندن بالا ببرند و از رعایت مسائل بهداشتی خسته نشوند.

    وی افزود: برخی از شهرهای همچون آق قلا و بندرترکمن با توجه به افزایش مراقبت فردی مردم، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در حال وارد شدن به وضعیت سفید شیوع هستند که امیدواریم با رعایت شهروندان این شرایط برای سایر شهرهای استان نیز محقق شود.

    استاندار گلستان هم در این نشست با تشکر از همراهی مردم عزادار امام حسین (ع) استان در حفظ و رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در برپایی آیین های ماه محرم گفت: هر گونه دسته روی هیات های مذهبی برای انجام عزاداری طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا ممنوع بوده و با برپا کنندگان برخورد خواهد شد.

    گلستان روی ریل سفید قرار گرفت
    گلستان روی ریل سفید قرار گرفت

    هادی حق شناس گفت: با توجه به اینکه ۶ شهرستان گلستان از وضعیت قرمز خارج و به زرد تغییر وضعیت داده شاهد روند کاهشی شیوع کرونا هستیم وامیدواریم طی چند هفته آینده با حفظ و رعایت پروتکل های و توصیه های بهداشتی شاهد وضعیت سفید شیوع کرونا در منطقه باشیم .

    سراج الدین عارف نیا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز در این جلسه با اشاره به افزایش ترخیص‌شدگان بیماران کرونا در مقایسه با بیماران پذیرش شده هستیم گفت: در ماه چهارم سالجاری شاهد پذیرش بیش از ۳هزار بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بودیم که با روند کاهشی و حفظ پروتکل های بهداشتی، این آمار در اواخر مرداد ماه به ۲ هزار و ۴۷۹ تن رسید.

    بر اساس اعلام روز گذشته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع قربانیان کرونا در ایران مرز ۲۱ هزار نفر را رد کرد و شاهد فوت و از دست دادن ۱۱۹ بیمار در شبانه روز گذشته بودیم.

    فوت ۱۱۹ بیمار در شبانه روز گذشته
    فوت ۱۱۹ بیمار در شبانه روز گذشته

    بر اساس گزارش میدانی بازار کسب کار آنلاین برخی از مراکز شیوع و انتقال ویروس دفاتر پیشخوان و باجه های بانک ها و درمانگاه ها و مراکز ارائه خدمات بیمه ای می باشد که محل تردد و حضور افراد متعدد به این مراکز بسیار بالاست که می طلبد مسئولین فکری برای این موضوع داشته باشند.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *