×
×

شهردار گرگان
گرگان شهرسورتمه سواری

  • کد نوشته: 7285
  • ۱۳۹۹-۰۶-۰۶
  • ۰
  • غلامرضا دادبود شهردار گرگان در دویست و چهل و سومین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان در جمع خبرنگاران حاضر در صحن شورا که منظور تجلیل از آنها برگزار گردیده بود اظهار داشت: گرگان بزودی به شهر سورتمه ای تبدیل خواهد شد.
    گرگان شهرسورتمه سواری
  • تبلیغ هدفمند

    غلامرضا دادبود شهردار گرگان در دویست و چهل و سومین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان در جمع خبرنگاران حاضر در صحن شورا که منظور تجلیل از آنها برگزار گردیده بود اظهار داشت: گرگان بزودی به شهر سورتمه ای تبدیل خواهد شد.

    دادبود گفت: از آنجایی که یکی از شرکت های دانش بنیان داخلی در ساخت سورتمه های استاندارد تفریحی اعلام آمادگی نموده و با دریافت مجوزهای لازم در ساخت وسیله تفریحی موجب افزایش در سرعت بخشیدن به تکمیل سایت تفریحی سورتمه سواری در گرگان شد .

    وی اظهار داشت : وجود تحریم های تحمیلی عامل طولانی و سخت شدن خرید این تجهیزات شد که قیمت این وسیله تفریحی را به یکباره به بیش از ۶۰میلیارد تومان رساند که در نهایت با اعلام آمادگی یکی از شرکت های پیشرو دانش بنیان تولید سورتمه گرگان با اعمال استانداردهای لازم به روند طولانی و قیمت گزاف خرید آن خاتمه داد.

    شهردار گرگان ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده و با هدف روند نزولی تمرکز گردشگران بر دو بخش گردشگری جنگل ناهارخوران و النگدره، محل اجرای طرح احداث سایت سورتمه به محدوده فضای سبز بلوار صیاد شیرازی گرگان انتقال یافت.

    گرگان شهرسورتمه سواری
    گرگان شهرسورتمه سواری

    دویست و چهل و سومین جلسه شواری اسلامی شهر گرگان آغاز به کارش تجلیل از روز خبرنگار بود که مرتضوی رئیس شورا شهر گرگان به تجلیل از خبرنگاران حاضر در تریبون صحن شورا را در اختیار آنان قرارداد که انتظارت و حرف هایشان را مطرح کنند .

    حرف خبرنگاران در این جلسه برگزاری کلاس های آموزسی مرتبط با موضوعات و اصطلاحات شهری و ارائه مکانی جهت استقرار خانه مطبوعات درآن مکان که از سال گذشته تا کنون بی ثمر بوده بود .

    که در این بین سوال خبرنگار ما از ریاست شورای شهر و شهردار گرگان بر اساس درخواست شهروندان نسبت به عدم وجود روزنامه ها و هفته نامه های استان در پیشخوان روزنامه فروشی ها چیست؟ و متولی رسیدگی به نظارات و ارائه مجوز به این مراکز چه دستگاهی می باشد بود که پاسخی داده نشد.

    در این بین هادی علمدار مدیر خانه مطبوعات گلستان نسبت به بی توجهی اعضای شورای شهر و شهرداری به خبرنگاران وانتقاد کرد و خواستار توجه لازم توسط این دو نهاد مردمی به حوزه رسانه ها شد.

    نکته جالب توجه

    بنا به گزارشات مردمی و پیشنهادات رسیده مردم خواستار ایجاد پارک های دردسترس محدوه زندگی جهت تفریح و استراحت هستند که در آن حداقل از تجهیزات و امکانات تفریحی ۳۰ سال پیش با تکنولوژی و استانداردهای لازم روز شدند که این اتفاق قطع به یقین هزینه های کمتری در پیش خواهد داشت ایجاد و در اختیار شهروندان قرار گیرد چرا که با هزینه های کم هم می شود شادی را بر روی لبان مردم جای داد.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *