×
×

آخرین وضعیت کرونا در کشور اعلام شد؛
۱۹۰۵ بیمار جدید در سومین روز

  • کد نوشته: 7347
  • ۱۳۹۹-۰۶-۰۸
  • ۰
  • علی الرغم هشدارهای مکرر ستاد مقابله با کرونا و پلیس به شهروندان نسبت به عدم انجام هرگونه مسافرت در روزهای اخیر اما متاسفانه شاهد خروج بسیاری از شهروندان از شهرهای بزرگ و کوچک کشور و هجوم آنها به سمت شهرهای شمالی و مناطق سردسیری کشور بودیم که بر این اساس معاون بهداشت و درمان وزارت بهداشت اعلام نموده که باید با این هجم خروج باید منتظر موج وحشتناکی از ابتلا شهروندان به کرونا در هفته های اخیر و مراجعه به مراکز درمانی باشیم.
    ۱۹۰۵ بیمار جدید در سومین روز
  • تبلیغ هدفمند

    علی الرغم هشدارهای مکرر ستاد مقابله با کرونا و پلیس به شهروندان نسبت به عدم انجام هرگونه مسافرت در روزهای اخیر اما متاسفانه شاهد خروج بسیاری از شهروندان از شهرهای بزرگ و کوچک کشور و هجوم آنها به سمت شهرهای شمالی و مناطق سردسیری کشور بودیم که بر این اساس معاون بهداشت و درمان وزارت بهداشت اعلام نموده که باید با این هجم خروج باید منتظر موج وحشتناکی از ابتلا شهروندان به کرونا در هفته های اخیر و مراجعه به مراکز درمانی باشیم.

    بر این اساس گزارش سومین روز از روزهای اخیر که توسط سخنگوی وزارت بهداشت منتشر شده را به شرح ذیل اعلام می کنیم:

    دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت با بیان این که از دیروز تا امروز ۸ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۹۰۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۵۷ نفر از آنها بستری شده اند، گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۷۱ هزار و ۸۱۶ نفر رسیده است.

    ۱۹۰۵ بیمار جدید در سومین روز
    ۱۹۰۵ بیمار جدید در سومین روز

    دکتر سیما سادات لاری با بیان این مطلب افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۱ هزار و ۳۵۹ نفر رسید.

    وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۳۱۹ هزار و ۸۴۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و ۳۷۹۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

    به گفته سخنگوی وزارت بهداشت تا کنون سه میلیون و ۱۸۴ هزار و ۸۵۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

    دکتر لاری همچنین اعلام کرد: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز و استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *