×
×

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان
ماندگاری برخی شهرهای گلستان دروضعیت قرمز

  • کد نوشته: 7478
  • ۱۳۹۹-۰۶-۱۴
  • ۰
  • عبدالرضا فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: مبتلایان به کرونا ازاولین روز تا بدین لحظه به بیش از 7هزار نفر در گلستان می رسد.که از این تعداد 869 نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جانشان را از دست داده اند.
    ماندگاری برخی شهرهای گلستان دروضعیت قرمز
  • تبلیغ هدفمند

    عبدالرضا فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: مبتلایان به کرونا ازاولین روز تا بدین لحظه به بیش از ۷هزار نفر در گلستان می رسد.که از این تعداد ۸۶۹ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جانشان را از دست داده اند.

    به گزارش دریافتی بازار کسب کار آنلاین از روابط عمومی استانداری گلستان: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵ تن جان خود را از دست داده اند.

    وی با اشاره به اینکه وضعیت گلستان از قرمز به زرد در برخی از مناطق استان گفت: در صورت همکاری و یاری مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشت می توانیم آمار تلفات کرونا در سطح استان را کاهش دهیم.

    گلستان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و نهصدهزار نفر در ۱۴ شهرستان جمعیت دارد که شهرهای پرخطر استان که در همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند شامل : کردکوی،رامیان،بندرگز و مینودشت می باشند.

    ماندگاری برخی شهرهای گلستان دروضعیت قرمز
    ماندگاری برخی شهرهای گلستان دروضعیت قرمز

    نکته قابل تامل بازار کسب کار آنلاین:

    در صورت اینکه مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی همکاری داشته باشند می توانیم در مقابل این ویروس همانگونه مسئولین وزارت بهداشت مکرراً به آن تاکید دارند پیروز شویم .

    و اینکه تمام موارد رعایت پروتکل های بهداشتی را با فرض اینکه به رعایت مردم بدانیم مرتبط با مسئولین ستاد مقابله با کرونا نیز است که این عزیزان می توانند با اجرای یک مدیریت منسجم و برنامه ریزی شده مانع از شیوع و خیز مجدد این ویروس و گرفتن قربانی آن شویم و آنهم ایجاد محدودیت های لازم در برخی صنوف که دراین روزها شاهد افزایش حجم مراجعات مردم برای دریافت خدماتی که دولت بانی آن می باشد که این خدمات بیشتر در دفاتر پیشخوان و بانکها در حال انجام است شد.

    هر چند در چندروز گذشته و در ایام تعطیلی تاسوعا عاشورا نیز شاهد حجم گسترده سفر مردم شهرهای بزرگ کشور به مناطق شمالی کشور با توجه به اینکه این مناطق در وضعیت پرخطر قرار داشتند شدیم که این علی الرغم ایجاد ترافیک سنگین در برخی محورهای مواصلاتی نیز گردید که می شد با کمی مدیریت و کنترل آن توسط مسئولین ستاد مقابله با کرونا مانع از این حجم سفر شد.

    در هر صورت بنا به گفته جناب آقای دکتر حریرچی معاون کل وزارت بهداشت و درمان با این حجم سفر صورت گرفته باید طی چند هفته آینده همانگونه که شاهد حجم سنگین مسافرات شهروندان به مناطق شمالی کشور شاهد ورود بار ترافیکی شدیدی به مراکز درمانی و نهایتا امامزادگان باشیم که این حجم مراجعات به مراکز درمانی نیز باعث فشار مضاعف و چندین برابری بر دوش پرسنل درمان ایجاد خواهد نمود .

    هر چند امیدواریم که در هفته های آتی که مصادف با بازگشایی مدارس نیز می باشد بدون برنامه و با کوچکترین سهل انگاری موجب افزایش این بار ترافیکی به مراکز درمانی کشور که سازمان جهانی بهداشت نیز نسبت به آن شدیدا ابراز نگرانی کرده نباشیم چرا که قطعاً کنترل یک کودک ۷ ساله در سر کلاس درس سخت خواهد بود که به او بعد از ۷ سال کنار والدین بودن بگوییم از دوستت فاصله بگیر و به او نزدیک نشو و ماسک بزن .

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *