×
×

رییس اداره فناوری، اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش خراسان شمالی
تامین هزار تبلت دانش‌آموزی توسط خیرین

  • کد نوشته: 7592
  • ۱۳۹۹-۰۶-۱۵
  • ۰
  • فرامرز صدقی رییس اداره فناوری، اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: خیران استان هزار دستگاه تبلت دانش آموزی را برای مدارس تامین می‌کنند تا این تجهیزات را در اختیار دانش‌آموزان محروم قرار دهند.
    تامین هزار تبلت دانش‌آموزی توسط خیرین
  • تبلیغ هدفمند

    فرامرز صدقی رییس اداره فناوری، اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: خیران استان هزار دستگاه تبلت دانش آموزی را برای مدارس تامین می‌کنند تا این تجهیزات را در اختیار دانش‌آموزان محروم قرار دهند.

    صدقی افزود: این تبلت ها با توزیع در ۵۰۰ مدرسه نقاط محروم توسط ستاد کمک مومنان و خیران تامین و توزیع می شود. که به صورت امانی در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

    وی تاکید کردکه یکی از عمده مشکلات دانش آموزان مناطق محروم عدم دسترسی به شبکه شاد و استفاده از فضای مجازی دسترسی به گوشی های هوشمند یا تبلت می باشد.

    تامین هزار تبلت دانش‌آموزی توسط خیرین
    تامین هزار تبلت دانش‌آموزی توسط خیرین

    وزارت آموزش و پرورش پیگیر تبلت های دانش آموزی است

    صدقی با اشاره به اینکه اگر تبلت ها از طریق وزارت خانه تامین شود افزود که با این تامین بخشی از مشکلات مدارس محروم در دسترسی به شبکه شاد مرتفع خواهد شد.در حال حاضر تمامی مدارس به شبکه اینترنت وصل می باشد که عمده نگرانی عدم و جود تجهیزات الکترونیکی همچون گوشی و تبلت می باشد.

    رییس اداره فناوری، اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش خراسان شمالی عنوان کرد: عامل دیگری که مانع از استفاده دانش آموزان از شبکه شاد خواهد شد وجود هزینه اینترنت در این اپلکیشن خواهد بود که مانع از حضور دانش آموزان خواهد شد.

    وی گفت: در حال حاضر ۷۲هزار دانش آموز طبق گزارش از سوی مدارس استان به شبکه شاد دسترسی ندارند .

    ۲ هزارباب مدرسه که زیر نظر ۱۴ هزار معلم میزبان ۱۸۰ هزار دانش آموز و پیش دبستانی در شنبه هفته اول سال تحصیلی بودند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *