×
×

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان
گلستان همچنان در وضعیت هشدارو قرمز

  • کد نوشته: 7904
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۰
  • ۰
  • دکتر عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان خبر از ورود ۶ شهرستان استان به وضع قرمز شیوع کرونا داد.
    گلستان همچنان در وضعیت هشدارو قرمز
  • تبلیغ هدفمند

    دکتر عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان خبر از ورود ۶ شهرستان استان به وضع قرمز شیوع کرونا داد.

    دکتر فاضل در این ارتباط گفت: متاسفانه آمارهای مرتبط با بیماری کووید ۱۹، طی هفته جاری خوشایند نبوده و در برخی از شهرستان های استان با روند افزایشی روبرو بودهاست.

    وی با تاکید بر اینکه شهرستان های رامیان، مینودشت، کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و آق قلا در وضعیت درگیر و مابقی شهرستان های استان در وضعیت هشدار قرار دارند گفت: در حالیکه طی هفته گذشته میزان بیمار بستری شده ۲۸۰ بیمار بوده که این رغم در هفته جاری با روند صعودی که در پیش داشته به ۲۹۲ بیمار تغییر وضعیت داده که از این تعداد ۷۳ نفر در بخش مراقبت های ویژه و حال ۲۹ نفر دیگر وخیم و به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند .

    وی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعته گذشته قربانیان این بیماری به ۴ نفر به ثبت رسیده که طی هفته گذشته میانگین جانباختگان یک نفر فوتی بوده است.

    گلستان همچنان در وضعیت هشدارو قرمز
    گلستان همچنان در وضعیت هشدارو قرمز

    فاضل گفت متاسفانه طی ۲ روز گذشته روند ابتلا بیماران کرونایی سیر صعودی داشته که به همین خاطر شاهد تغییر وضعیت چند شهر از زرد به قرمز بودیم.

    فاضل در ادامه با اشاره به بازگشایی مدارس گفت : امیدواریم که با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط والدین و کارکنان مدارس شاهد ابتلا فرزندان ایران زمین به کرونا نباشیم و موضوع تعلیم و تربیت به روال فعالیت خود ادامه دهد.

    وی با اشاره به اینکه از زمان بازگشایی مدارس تا به امروز هیچ گزارشی نسبت به ابتلا دانش آموزان به کرونا را نداشته ایم گفت : ۲۱ شهریور شاهد حضور مردم غرب استان در پای صندوق های رای هستیم لذا از کاندیداها و حامیان شان می خواهیم با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی از تهدید هر گونه خطر برای مردم اجتناب کنند .

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در این راستا اذعان کرد: از زمان بازگشایی مدارس در استان از تاریخ ۱۵ شهریور ماه تا به امروز، خوشبختانه هیچ مورد از ابتلا به دانش آموزان را در استان نداشتیم.

    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *