×
×

رییس دادگستری شهرستان نظرآباد
بررسی پرونده‌ زمین‌خواری نظرآباد

  • کد نوشته: 30231
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از روابط عمومی دادگستری البرز، یوسف رزقی در تشریح آخرین روند رسیدگی به پرونده موسوم به «شرکت فلاحتی» که در رسانه‌ها به پرونده «زمین‌خواری سه هزار میلیاردی نظرآباد» معروف شده است، افزود: رسیدگی به این پرونده با صدور ابلاغ ویژه از سوی ریاست قوه قضائیه و با پیشنهاد رییس کل دادگستری استان البرز برای توسط یکی از قضات دادگستری شهرستان نظرآباد آغاز شده و کیفرخواست این پرونده پس از تکمیل تحقیقات با همکاری و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در تمام مراحل، در ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۰ توسط نماینده دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد قرائت شد.
    بررسی پرونده‌ زمین‌خواری نظرآباد
  • تبلیغ هدفمند

    رییس دادگستری شهرستان نظرآباد اعلام کرد که پرونده سه هزار میلیارد تومانی زمین خواری با ۳۶ متهم در شهرستان با جدیت در دست بررسی است و تا ششم اردیبهشت ماه امسال مراحل رسیدگی آن ادامه دارد.

    بررسی پرونده‌ زمین‌خواری نظرآباد
    بررسی پرونده‌ زمین‌خواری نظرآباد
    بررسی پرونده‌ زمین‌خواری نظرآباد

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از روابط عمومی دادگستری البرز، یوسف رزقی در تشریح آخرین روند رسیدگی به پرونده موسوم به «شرکت فلاحتی» که در رسانه‌ها به پرونده «زمین‌خواری سه هزار میلیاردی نظرآباد» معروف شده است، افزود: رسیدگی به این پرونده با صدور ابلاغ ویژه از سوی ریاست  قوه قضائیه و  با پیشنهاد رییس  کل دادگستری استان البرز برای  توسط یکی از قضات دادگستری شهرستان نظرآباد آغاز شده و کیفرخواست این پرونده پس از تکمیل تحقیقات با همکاری و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در تمام  مراحل، در ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۰ توسط نماینده دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد قرائت شد.

    وی  با اشاره به اینکه رسیدگی به اتهامات متهمان این پرونده نیز از ۱۶ فروردین آغاز شده و رسیدگی تا ۶ اردیبهشت ادامه خواهد داشت ،متذکر شد: این پرونده ۳۶ متهم دارد که عمده اتهام آن‌ها اختلاس، پرداخت رشوه، کلاهبرداری و اهمال در انجام وظایف دولتی است.

    رزقی بیان داشت در این پرونده با تلاش‌های انجام شده در دادسرا، بیشتر اراضی تصرف شده به بیت المال مسترد و در مرحله دادگاه نیز استرداد اموال ادامه دارد.

    وی با بیان اینکه این پرونده حدود ۵۰ شاکی دارد تصریح کرد: عمده شکات این پرونده مربوط به شهرداری، اداره اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش نظرآباد و تعدادی از متصرفین این اراضی هستند که بعد از خریداری اراضی از شهرداری در آن محدوده مغازه ایجاد کرده یا با احداث واحد مسکونی ساکن شده‌اند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *