×
×

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس البرز
راه‌اندازی پویش‌آجرهای‌مهربانی برای مدرسه‌سازی

  • کد نوشته: 30790
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، محمد دلاوریان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این پویش با هدف استفاده از استراتژی جمع سپاری مشارکت در مدرسه سازی تعریف و اجرایی شد.
    راه‌اندازی پویش‌آجرهای‌مهربانی برای مدرسه‌سازی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس البرز اعلام کرد که به مناسبت ماه مهمانی خدا پویش آجرهای مهربانی در راستای بسته تحولی طرح « آجر به آجر » در این استان راه اندازی شد.

    راه‌اندازی پویش‌آجرهای‌مهربانی برای مدرسه‌سازی
    راه‌اندازی پویش‌آجرهای‌مهربانی برای مدرسه‌سازی
    راه‌اندازی پویش‌آجرهای‌مهربانی برای مدرسه‌سازی

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، محمد دلاوریان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این پویش با هدف استفاده از استراتژی جمع سپاری مشارکت در مدرسه سازی تعریف و اجرایی شد.

    وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است تا افراد با بهره‌مندی از فضای معنوی این ایام بتوانند سهمی در انجام امور خیر و نیکوکارانه داشته باشند، خاطرنشان کرد: براین اساس  پانزدهم ماه مبارک  مصادف با ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی(ع)، به عنوان روزملی تکریم خیّرین مدرسه‌ساز نامگذاری شده است.

    دلاوریان بیان داشت: عرصه مدرسه‌سازی یکی از حوزه های مورد علاقه نیک اندیشان برای مشارکت و انجام کار خیر است به همین دلیل در این روزهای پربرکت عموم مردم را به این امر پسندیده دعوت می کنیم تا با کمک های خرد خود سهمی در ساخت آینده این استان داشته  باشند.

    وی تصریح کرد: تاکنون بیش از یک میلیون نفر در قالب پویش‌های مهر را با محرم آغاز کنیم و من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من در طرح آجر به آجر مشارکت کردند و در مجموع  بیش از هشت میلیارد تومان به امر مقدس مدرسه سازی کمک کرده‌اند.

    دلاوریان هدف از اجرای این پویش‌ها را توسعه مشارکت و گسترش فرهنگ کار خیر در جامعه است، هموطنان عزیز و نیکوکار می‌توانند به منظور شرکت در این پویش با مراجعه به سایت http://ajorbajor.ir/  با هر میزان آورده حتی به اندازه یک آجر در امر حسنه مدرسه‌سازی ذکر کرد.

    وی ادامه داد: هموطنان عزیز و نیکو کار می توانند به منظور شرکت در این پویش با مراجعه به سایت فوق * استان البرز * را انتخاب نموده و پس از اهدای کمک ، پوستری با عکس خود یا افراد خانواده خود دریافت کنید.

    استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *