×
×

مدیر جهاد کشاورزی چهارباغ
تخریب۳۵۰ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی‌شهرستان‌چهارباغ

  • کد نوشته: 31189
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، کیانفر کاظمی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اعاده این اراضی به حالت اولیه در راستای اجرای تبصره۲ ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی زراعی و باغی و با حضور و نظارت نمایندگان دادستان عمومی و انقلاب ، فرماندهی انتظامی ، پلیس پیشگیری از جرم، بنیاد مسکن و دستگاه های خدمات رسان این شهرستان انجام گرفت.
    تخریب۳۵۰ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی‌شهرستان‌چهارباغ
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر جهاد کشاورزی چهارباغ از تخریب ۳۵۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز درسطح ۱۰۶ هکتار از اراضی کشاورزی و باغات این شهرستان خبر داد.

    تخریب۳۵۰ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی‌شهرستان‌چهارباغ
    تخریب۳۵۰ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی‌شهرستان‌چهارباغ
    تخریب۳۵۰ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی‌شهرستان‌چهارباغ

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، کیانفر کاظمی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اعاده این اراضی به حالت اولیه در راستای اجرای تبصره۲ ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی  زراعی و باغی و با حضور و نظارت نمایندگان دادستان عمومی و انقلاب ،  فرماندهی انتظامی ، پلیس پیشگیری از جرم، بنیاد مسکن و دستگاه های خدمات رسان این شهرستان انجام گرفت.


     وی با هشدار به عوامل ساخت و ساز های غیر مجاز در اراضی کشاورزی و باغی چهاربا غ گفت : هر نوع احداث بنا اعم از دیوار کشی ، محوطه سازی، انباشت مصالح ، گودبرداری و استقرار کانکس و سایر مصادیق تغییر کاربری در سطح اراضی کشاورزی و باغات  این شهرستان چهار باغ غیر مجاز است و با خاطییان  طبق قانون برخورد خواهد شد.
     کاظمی تخریب ساخت و سازهای اشاره شده در اراضی کشاورزی و باغات‌ این شهرستان تازه تاسیس را نخستین گام در برخورد با متخلفان عنوان کرد.
    وی تصریح کرد: جهاد کشاورزی چهارباغ با تمام توان اجازه نخواهد داد اراضی کشاورزی این شهرستان دستخوش تغییر کاربری و سواستفاده عوامل سود جو و فرصت طلب شود.
    مدیرجهاد کشاورزی چهار باغ به  مردم این شهرستان توصیه کرد به محض مشاهده هرگونه تخلف درتغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغات مراتب را از طریق  سامانه ۱۳۱ گزارش دهند  تا پس از طی مراحل اعمال قانون شود.
    کاظمی بهترین راه برای جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی این شهرستان حاصلخیز  را استفاده کشاورزان از روش های  نوین کشاورزی عنوان کرد.
    وی گفت: جهاد کشاورزی چهار باغ حامی و راهنمای کشاورزان در بهره گیری از روش های نوین کشاورزی است و از اجرای طرح های فناورانه  در اراضی این شهرستان استقبال می کند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *