×
×

فرمانده انتظامی خراسان رضوی
کشف۴۴۰کیلوگرم موادمخدر در حوالی‌مشهد

  • کد نوشته: 32407
  • ۱۴۰۰-۰۲-۳۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سردار محمد کاظم تقوی روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با ردزنی های اطلاعاتی چند محموله مواد افیونی را که در حال قاچاق از استان های جنوبی کشور به مشهد بود به طور ضربتی و غافلگیرانه کشف کردند.
    کشف۴۴۰کیلوگرم موادمخدر در حوالی‌مشهد
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف ۴۴٠ کیلو گرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در حوالی مشهد خبر داد.

    کشف۴۴۰کیلوگرم موادمخدر در حوالی‌مشهد

    کشف۴۴۰کیلوگرم موادمخدر در حوالی‌مشهد
    کشف۴۴۰کیلوگرم موادمخدر در حوالی‌مشهد

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سردار محمد کاظم تقوی روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با ردزنی های اطلاعاتی چند محموله مواد افیونی را که در حال قاچاق از استان های جنوبی کشور به مشهد بود به طور ضربتی و  غافلگیرانه کشف کردند. 

    وی افزود: پلیس در مرحله اول این عملیات گسترده با بازرسی خانه مسکونی در یکی از روستاهای حوالی مشهد ۱۱ کیلو شیشه کشف و یک متهم را دستگیر کرد. 

    فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: ماموران انتظامی در مرحله بعد ۲ دستگاه خودرو تریلی را در ورودی مشهد توقیف و با دستگیری ۲ متهم، ۱۶۴ کیلو تریاک را که از استان های شرقی به مشهد قاچاق شده بود کشف کردند.
    وی گفت: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و فرماندهی انتظامی شهرستانهای زاوه و فریمان نیز در مرحله نهایی این عملیات ۲۵۰ کیلو تریاک و ۱۵ کیلو حشیش از سه خودرو سواری کشف و پنج متهم را در عملیات تعقیب و گریز با تیراندازی هوایی دستگیر کردند. 
    سردار تقوی افزود: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *