×
×

برآورده شدن آرزوی فرزندان معنوی گلستان
پویش وصال آرزوها در استان گلستان برگزار شد

  • کد نوشته: 37406
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۳
  • ۰
  • در این جشن ادارات اجرایی گلستان با مشارکت کارکنان خود به منظور برآوردن آرزوهای ایتام ، دست به دست همدیگر دادند تا آرزوهای کودکانه و نه چندان بزرگ آنها را برآورند و غم فقدان  پدرانی  که نیستند تا دست نوازشی بر سر فرزندانشان بکشند کمتر حس شود و آنان هم بتوانند همانند سایر کودکان در عالم کودکی خود به آرزوهایشان برسند.
    پویش وصال آرزوها در استان گلستان برگزار شد
  • تبلیغ هدفمند

    بیش از ۳۰۰ آرزوی فرزند ایتام ومحسنین کمیته امداد استان گلستان با مشارکت ادارات اجرایی برآورده شد.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین، عیسی بابایی ،مدیرکل کمیته امداد استان گلستان ، هدف از برگزاری پویش وصال آرزوها را برآورده کردن آرزوهای ایتام تحت حمایت این نهاد و ایجاد شرایطی برای دستیابی حامیان و خیران به یک حس و حال معنوی وصف‌ناپذیر عنوان کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان سالجاری، دست‌نوشته آرزوهای ایتام را برای ادارت اجرایی استان ارسال کردیم و با همت این عزیزان ،درمراسمی معنوی و مفرح با حضور زنگانه استاندار گلستان ، سنگدوینی نماینده مردم شریف گرگان وآق قلا و مدیران دستگاههای اجرایی ، اقلام درخواستی تهیه و به فرزندان معنوی اهداء گردید.

    در این جشن ادارات اجرایی گلستان با مشارکت کارکنان خود به منظور برآوردن آرزوهای ایتام ، دست به دست همدیگر دادند تا آرزوهای کودکانه و نه چندان بزرگ آنها را برآورند و غم فقدان  پدرانی  که نیستند تا دست نوازشی بر سر فرزندانشان بکشند کمتر حس شود و آنان هم بتوانند همانند سایر کودکان در عالم کودکی خود به آرزوهایشان برسند.

    وی با بیان اینکه در جشن  وصال آرزوها صحنه‌هایی زیبا از اشک شوق در چشمان خیران و ذوق و شادی ایتام رقم می‌خورد افزود: بیش از ۳۰۰ آرزوی ایتام ومحسنین توسط کارکنان دستگاههای اجرایی گلستان برآورده و تقدیم ایتام گردید .

    بابایی افزود: در این جشن ،دوچرخه، تبلت، انواع اسباب‌بازی و عروسک ، انواع لوازم خانگی نظیر یخچال ، پنکه، جاروبرقی ، لباسشویی به کودکان و نوجوانان یتیم هدیه شد.

    وی با اشاره به ثبت نام تعداد بیش از ۸۵۰۰ هزارحامی درماه مبارک رمضان امسال خاطرنشان کرد:  درسالجاری پویش احسان واکرام دانش آموزی نیز با مشارکت آموزش و پرورش استان و باهدف حمایت از فرزندان ایتام ومحسنین راه اندازی شد که تاکنون بیش از ۲۰۰۰ نفر از فرهنگیان ودانش آموزان دراین طرح مشارکت کردند .

     مدیرکل کمیته امداد گلستان تصریح کرد: پویش وصال آرزوها برای اولین بار دراستان راه اندازی شده که مورد استقبال ادارات اجرایی قرارگرفت و این پویش استمرار خواهد داشت .

    بابایی درادامه افزود : مردم خیر و نوعدوست  در صورت تمایل می‌توانند با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد گلستان  و همچنین دفاتر امداد امام (ره) شهرهای این استان ، ویا ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ در این طرح ثبت‌نام و مشارکت نمایند .

    گفتنی است : درپایان این مراسم از رابطین اداراتی که درپویش وصال آرزوها فعال بودند تجلیل و قدردانی بعمل آمد

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *