×
×

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان
اعتبار۱۲۰۰میلیاردی برای فضاهای‌آموزشی به همت‌دولت‌مردمی

  • کد نوشته: 51301
  • ۱۴۰۲-۱۱-۰۴
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین وحید فراهی اظهار کرد: در دهه فجر امسال بیش از ۲۰ میلیارد تومان خرید و توزیع تجهیزات آموزشی خواهیم داشت.
    اعتبار۱۲۰۰میلیاردی برای فضاهای‌آموزشی به همت‌دولت‌مردمی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان در گروه خبری فجر گلستان در بین جمعی از اصحاب رسانه گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای فضاهای آموزشی، زیرساختی مدارس و اصلاح سیستم های گرمایشی هزینه شد.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین وحید فراهی اظهار کرد: در دهه فجر امسال بیش از ۲۰ میلیارد تومان خرید و توزیع تجهیزات آموزشی خواهیم داشت.

    وی افزود: همچنین در ایام دهه فجر امسال، با همت دولت سیزدهم ۱۰ هزار کلاس درس در کشور با دستان پربرکت ریاست‌ محترم جمهور افتتاح می شود که در گلستان ۲۰ پروژه با ۷۳ کلاس درس با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

    فراهی اذعان داشت: آسفالت و ایزوگام بیش از ۳۵ هزار متر مربع با اعتبار ۷ میلیارد تومان در مدارس اجرا شده است.

    مدیر کل نوسازی استان تصریح کرد: با همکاری گروه های جهادی بیش از ۷۰ سرویس بهداشتی مدارس با اعتبار ۳ میلیارد تومان تعمیر شده است.

    وی همچنین افزود: ۵۰ کلاس درس با اعتبار ۵ میلیارد استاندارد سازی گرمایشی شده است و در دهه فجر امسال ۱۶۰ میلیارد تومان در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس افتتاحیه خواهیم داشت.

    فراهی با بیان اینکه در زمان استقرار دولت سیزدهم و خرید و توزیع تجهیزات آموزشی با ۵ برابر رشد به ۱۵۰ میلیارد تومان رسیده است، خاطر نشان کرد: در این دولت ۶ پروژه بزرگ مقیاس آموزشی و ورزشی استان که بیش از ۱۰ سال مانده بود، افتتاح شد.

    مدیر کل نوسازی استان در پایان افزود: احیا جزیره آشوراده ، پروژه ی اردوگاه دانش آموزی با وسعت ۴ هکتار که ۱۳ سال بر زمین مانده بود، از سرگیری شد و در سفر دوم ریاست محترم جمهور نیز مصوبه ۲۵ میلیارد تومانی به این پروژه تخصیص داده شد که ۷۰ درصد اقدامات تا نوروز ۱۴۰۳ اجرایی می شود.

    نویسنده: زهرا پائین محلی
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *