×
×

به همت موسسه قلم چی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد: مراسم تجلیل از تک رقمی های کنکور و دانش آموزان برتر شهرستان

  • کد نوشته: 1307
  • ۱۳۹۸-۰۶-۰۹
  • ۰
  • بر اساس سند تحول که در اموزش و پرورش به آن پرداخته است زندگی دارای شش ساحت است که توجه به ساحت های مقدس زندگی به هیچ عنوان نباید مورد غفلت گیرد. ایشان در ادامه به سه گانه خود، خانواده و خداوند اشاره کرد و گفت: تحول باید از خود فرد آغاز شود و ضرورت این تحول حمایت گرفتن از خانواده و توکل به خداوند است.
  • تبلیغ هدفمند

    به همت کانون آموزشی قلم چی شهرستان علی آباد کتول مراسم تجلیل از رتبه های تک رقمی کنکور و قبول شدگان مدارس نمونه و تیز هوشان کانون قلم چی شهرستان علی آباد کتول با حضور علمشاهی ریاست آموزش و پرورش، سیدرضایی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، زنگانه ریاست مخابرات شهرستان، اسفندیاری پور شهردار ، اعضای شورای شهر ، معاونین دانشگاه آزاد و والدین دانش آموزان در سالن اداره ارشاد شهرستان علی آباد کتول در محیطی متفاوت برگزار گردید.

    وی در ادامه خواستار تلاش همه جانبه برای ایجاد تغییر و تحول در رویکرد و نگرش به مقوله آموزش و پرورش شد و افزود: همه ما در برابر استعدادهای شهرستان مسئول هستیم و وظیفه داریم در این مسیر تلاش کنیم.

    ایشان همچنین به نقش و جایگاه آموزشگاه ها و آزمون های تحصیلی اشاره کرد و گفت: حرکت آموزشگاه ها و آزمون باید در موازات و حتی پشت سرمدارس باشد. چرا که کانون پویا و فعال ماحصل داشتن یک مدرسه پویا و بانشاط است و هر قدر مدارس قوی تر و با انگیزه تر ظاهر شوند، همگرایی با کانون ها و آزمون ها تقویت می شود و نتیجه کار همانگونه که امروز می بینیم، کسب رتبه های تک رقمی و قبول شدن در مدارس علمی است.

    در ادامه علمشاهی رئیس آموزش و پرورش نیز کنکور و آموزش را بخشی از زندگی برشمرد و گفت: بر اساس سند تحول که در اموزش و پرورش به آن پرداخته است زندگی دارای شش ساحت است که توجه به ساحت های مقدس زندگی به هیچ عنوان نباید مورد غفلت گیرد. ایشان در ادامه به سه گانه خود، خانواده و خداوند اشاره کرد و گفت: تحول باید از خود فرد آغاز شود و ضرورت این تحول حمایت گرفتن از خانواده و توکل به خداوند است.

    سید رضایی رئیس دانشگاه آزاد نیز ضمن تبریک به دانش آموزان موفق و خانواده های آنان، مهارت آموزی، توجه به استعدادهای شهرستان و عالی بودن در هر کار را سرولوحه خود قرار دادن را از ضروریات آموزشی برشمرد و گفت: شناسایی استعدادهای در کنار مهارت اموزی می تواند زمینه ساز تحول در شهرستان شود.

    در ادامه دکتر بهرامی و مجیدی از نخبگان کشور و دانش آموخته دانشگاه های مطرح کشور نکاتی را در خصوص شیوه های مطالعه، بهره گیری از مشاوران قوی و شناسایی استعدادها و توانمندی های فردی مطرح نمودند و به ایراد سخن پرداختند.

    در پایان مراسم از دانش آموزان حایز رتبه های تک رقمی و برتر کنکور و قبول شدگان مدارس نمونه و تیزهوشان با حضور مسئولان و اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *