×
×

امام جمعه بجنورد:
نشان تحریم سپاه،ترس غرب از قدرت ایران است

  • کد نوشته: 35803
  • ۱۴۰۱-۱۱-۰۸
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهار داشت: این که سپاه را تحریم کردند یک حرکت علیه انقلاب است که مطرح شد و دلیل آن نیز مزاحمتهای است دشمنان برای توسعه ایران در نظر دارند.
    نشان تحریم سپاه،ترس غرب از قدرت ایران است
  • تبلیغ هدفمند

    نماینده ولی ‌فقیه در خراسان شمالی گفت: همانطور که همه ملت و دنیا به آن واقف است و می داند تنها سپاه است که با تمام توان در هر شرایطی در حال خدمات رسانی به مردم چه در ایران و چه خارج از مرزهای کشور است و این همان هراسی است که استکبار از توان مردمی این نهاد و ایرانی قدرتمند دارد.

    نشان تحریم سپاه،ترس غرب از قدرت ایران است


    به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهار داشت: این که سپاه را تحریم کردند یک حرکت علیه انقلاب است که مطرح شد و دلیل آن نیز مزاحمتهای است دشمنان برای توسعه ایران در نظر دارند.

    وی در ادامه با اشاره به توانمندی های سپاه در ایران و خدمات رسانی این نهاد به مردم گفت: این نهاد در پروژه های عمرانی مختلف از جمله راهسازی، راه آهن، ساخت پالایشگاه، و سایر اقدامات جهادی در عرصه خدمت حضور دارد .
    امام جمعه بجنورد ادامه داد: سپاه از نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و دشمن درصدد از بین بردن این توان و قوت در کشور ما است.
    حجت‌الاسلام نوری گفت: سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن اقدامات ارزنده ای انجام داد و امنیت را برای مردم فراهم کرد و در میدان مبارزه با گروه داعش موفق عمل کرد و ترورریست ها را برهم کوبید.
    امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه سپاه در میان مردم محبوبیت دارد ادامه داد: مردم ما همواره از سپاه حمایت کرده و در کنار این نهاد مردمی هستند.
    توهین به قرآن کریم؛ اهانت به مسلمانان
    حجت‌الاسلام نوری در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اهانت دشمنان به مقدسات ایران و اسلام گفت: در ماه های اخیر، شاهد بی حرمتی به پرچم کشور بودیم، در این زمینه چه خوب است که به مناسبت دهه فجر، سر درب مغازه ها و ادارات با پرچم کشور آذین بسته شود.
    وی گفت: غرب با اقدامات وحشیانه خود شعار آزادی اندیشه را سر می دهد اما در اقدامی وقیحانه در اروپا اقدام به قرآن سوزی می کنند.
    نوری با اشاره به اینکه باید آزادی در ایران را با سایر کشورها مقایسه کرد عنوان کرد: آنان صدای آزادی سر می‌دهند اما از بردن نام سردار قاسم سلیمانی حتی در فضای مجازی واهمه دارند.
    وی یادآور شد: دشمنان از حقوق بشر دم می زنند اما با بمب اتم و موشک به جان مردم و کودکان افتاده اند.
    امام جمعه بجنورد تصریح کرد: آنان به بهانه حقوق بشر، آغاز کننده جنگ ها در دنیا هستند، اما سردار دل ها را که سبب از بین رفتن گروه داعش بود شهید کردند.

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کارآنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *