×
×

مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۳۴۲ میلیارد تومان وام قرض الحسنه دریافت کردند

  • کد نوشته: 37581
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۱
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: صندوق قرض الحسنه امداد از سال ۹۵ در این استان تاسیس شده است که از ابتدا تاکنون ۳۴۲ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان زیر پوشش پرداخت شده است. به گزارش ایسنا، مجید الهی راد روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در سومین دوره همایش ملی قرض الحسنه […]

    مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۳۴۲ میلیارد تومان وام قرض الحسنه دریافت کردند
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: صندوق قرض الحسنه امداد از سال ۹۵ در این استان تاسیس شده است که از ابتدا تاکنون ۳۴۲ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان زیر پوشش پرداخت شده است.

    به گزارش ایسنا، مجید الهی راد روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در سومین دوره همایش ملی قرض الحسنه که همزمان با سراسر کشور و با حضور رئیس کل دادگستری، فرماندار، مدیران بانک های قرض الحسنه و نیکوکاران برگزار شد، اظهار کرد: صندوق امداد ولایت خراسان شمالی از ابتدای تاسیس تاکنون ۳۴۲ میلیارد تومان و در سال گذشته نیز مبلغ ۱۰۱ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان پرداخت کرده است.

    وی افزود: در مجموع این تعداد، ۲۴ هزار و ۳۶۴ مورد تسهیلات معیشتی حمایتی، ۵ هزار و ۹۷۱ مورد تسهیلات اشتغال، ۵۷۷ مورد ودیعه مسکن، ۴ هزار و ۷۰۷ مورد احداث و تعمیر مسکن و مابقی نیز تسهیلات درمانی، فرهنگی و… بوده است.

    مدیرکل کمیته امام خمینی(ره) خراسان شمالی با اشاره به اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه مددجویان و سایر نیازمندان از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با همکاری بانک مهر، رسالت، خیرین و نیکوکاران پرداخت می‌شود، گفت: در سال گذشته بانک قرض الحسنه مهر ۸ هزار و ۵۹۰ مورد تسهیلات به میزان ۷۶ میلیارد تومان پرداخت شده است.

    الهی راد بیان کرد: همچنین بانک رسالت ۶۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه به میزان ۳ میلیارد تومان پرداخت کرده است.

    وی در ادامه تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ قرض الحسنه این امکان فراهم شده است تا تمامی نیکوکاران بتوانند با سپرده گذاری در قالب سپرده قرض الحسنه ویژه، به میزان مبلغ سپرده گذاری شده و اعتبار هم افزایی تخصیص داده شده از سوی صندوق، نیازمندان مورد نظر خود را جهت دریافت تسهیلات قرض الحسنه معرفی کنند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *