×
×

اجرای طرح سمت توسعه روستایی در ۵۰ روستای خراسان شمالی طی امسال

  • کد نوشته: 37610
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۴
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی معاون عمران روستایی بنیاد مسکن خراسان شمالی از اجرای طرح سمت توسعه روستایی در ۵۰ روستای این استان طی امسال خبر داد. علی اکبر صابری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در سال جاری برنامه بازنگری طرح هادی را در ۵۰ روستای این استان داریم که در این تعداد از روستاها […]

    اجرای طرح سمت توسعه روستایی در ۵۰ روستای خراسان شمالی طی امسال
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی معاون عمران روستایی بنیاد مسکن خراسان شمالی از اجرای طرح سمت توسعه روستایی در ۵۰ روستای این استان طی امسال خبر داد.

    علی اکبر صابری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در سال جاری برنامه بازنگری طرح هادی را در ۵۰ روستای این استان داریم که در این تعداد از روستاها طرح سمت توسعه روستایی نیز انجام می شود.

    وی گفت: بعد از انجام طرح سمت توسعه روستایی، تسهیلات ساخت مسکن به متقاضیان اعطا خواهد شد.

    صابری افزود: تاکنون در ۲۶۰ روستای این استان طرح سمت توسعه روستایی انجام شده و اراضی منابع ملی به روستا الحاق شده است.

    وی بیان کرد: در مطالعات طرح هادی مشخص می شود که کدام روستاها نیاز به الحاق زمین دارند و زمین به روستا الحاق می شود و در بافت کدام روستاها زمین هایی همچون خانه های متروکه وجود داشته و از آن ها استفاده می شود.

    این مقام مسئول ادامه داد: در سال گذشته در ۵۸ روستا طرح هادی روستایی انجام شد که در حدود ۱۰ روستا زمین در بافت روستایی تامین شد و در مابقی روستاها نیز طرح سمت توسعه روستایی اجرا شد.

    وی بیان کرد: تا پایان سال گذشته حدود ۳۰۰ طرح هادی روستایی در دستور کار این اداره کل قرار داشت.

    وی اظهار کرد: از تعداد طرح های مذکور، ۲۰۰ طرح به صورت نیمه تمام و در حال اجرا بود و ۱۰۰ طرح هادی روستایی دیگر نیز قرار بود که انجام شود.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *