×
×

نوبت گیری ۷۳ درصد نوآموزان برای سنجش بدو ورود به دبستان های خراسان شمالی

  • کد نوشته: 37815
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۱
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از نوبت گیری ۷۳ درصد دانش آموزان واجد شرایط ورود به پایه اول ابتدایی برای سنجش بدو ورود نوآموزان در استان خبر داد. ابوالقاسم اکبری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: کارها در استان خراسان شمالی با همراهی مدیران مدارس، مسئولان آموزش و پرورش و […]

    نوبت گیری ۷۳ درصد نوآموزان برای سنجش بدو ورود به دبستان های خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از نوبت گیری ۷۳ درصد دانش آموزان واجد شرایط ورود به پایه اول ابتدایی برای سنجش بدو ورود نوآموزان در استان خبر داد.

    ابوالقاسم اکبری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: کارها در استان خراسان شمالی با همراهی مدیران مدارس، مسئولان آموزش و پرورش و اولیاء در حال پیگیری بوده و یکی از موضوعات مهم در پایه اول، سنجش بدو ورود دانش آموزان است که ۷۳ درصد واجدان شرایط در استان نوبت گیری را انجام داده اند.

    وی ادامه داد: از این تعداد، سنجش بدو ورود ۵۱ درصد از این دانش آموزان، انجام شده و برای سایرین نیز در حال انجام است. لذا از اولیاء دانش آموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی به ویژه در روستاهای استان می خواهیم که نوبت گیری سنجش را به تعویق نیندازند.

    وی تصریح کرد: مادامی که سنجش این دانش آموزان انجام نشود، ثبت نام دانش آموزان در پایه اول، قطعی نخواهد.

    مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی ابراز امیدواری کرد که با همکاری اولیاء، مدیران مدارس و مجموع مراکز سنجش، جامع آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام در ۱۰ پایگاه، سنجش دانش آموزان بدو ورود پایه اول تا پایان خرداد ماه به اتمام برسد و بعد از خرداد ماه نیز به سمت کودکستان ها و سنجش آن ها حرکت کنیم.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *