×
×

تصویب طرح توان افزایی اقتصادی جوامع روستایی در خراسان شمالی

  • کد نوشته: 37857
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۲
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی صبح امروز طرح توان افزایی اقتصادی جوامع روستایی در شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان شمالی به تصویب رسید تا نقشه راهی در مسیر اشتغالزایی و صادرات روستایی باشد. به گزارش ایسنا، استاندار خراسان شمالی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان که ۲ خرداد ماه در استانداری برگزار شد، تصویب طرح فوق […]

    تصویب طرح توان افزایی اقتصادی جوامع روستایی در خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی صبح امروز طرح توان افزایی اقتصادی جوامع روستایی در شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان شمالی به تصویب رسید تا نقشه راهی در مسیر اشتغالزایی و صادرات روستایی باشد.

    به گزارش ایسنا، استاندار خراسان شمالی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان که ۲ خرداد ماه در استانداری برگزار شد، تصویب طرح فوق را مهم ارزیابی کرد و گفت: یکی از هدف گذاری های مهم استان اهمیت ویژه به موضوعات اشتغالزایی به ویژه در جوامع روستایی است.

    محمدرضا حسین نژاد تاکید کرد: از آنجایی که اعتبارات تملک دارایی و جمعیت در خراسان شمالی مشخص است، لذا انتظار ما، اجرای طرح فوق در زمان بندی مناسب برای رسیدن به اهداف است.

    وی بیان کرد: باید با توجه به امکانات، دانش و پتانسیل های موجود، زمان بندی این طرح را به حداقل برسانیم تا موضوع اشتغال زایی سریع تر حل شود.

    حسین نژاد با بیان اینکه هدفگذاری ما برای سال جاری تحقق شعارسال است، خاطرنشان کرد: هر دستگاهی سهم خود را در مسیر تحقق شعار سال ایفا کند.

    وی با تاکید بر پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور افزود: سازمان برنامه و بودجه کشور سهم و اعتبارات را ابلاغ کرده اما سهم دستگاهی وزارتخانه های مربوطه باقی مانده؛ لذا پیگیری های لازم انجام شود تا گزارش قابل قبولی به مردم ارائه دهیم.

    حسین نژاد همچنین بر انجام مطالعات پروژه های ملی و اهتمام دستگاه های اجرایی در اخذ ماده ۲۳ و تلاش دستگاه های اجرایی در مسیر پیگیری اعتبارات تملک دارایی و تسهیلات سفر رئیس جمهور تاکید کرد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *