×
×

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان
رفع‌تصرف اراضی ملی کرمان

  • کد نوشته: 27043
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کا به نقل از ایرنا، سرهنگ خانباز امیرافضلی ارزش ریالی زمین های رفع تصرف شده را طبق برآورد کارشناسان ۱۴۶میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این اراضی از ابتدای سال جاری تاکنون به دولت برگشت داده شدند.
    رفع‌تصرف اراضی ملی کرمان
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از رفع تصرف ۷۳۳ هکتار از زمین‌های ملی هفت شهرستان جنوبی این استان طی سال جاری خبر داد.

    رفع‌تصرف اراضی ملی کرمان
    رفع‌تصرف اراضی ملی کرمان
    رفع‌تصرف اراضی ملی کرمان

    به گزارش بازار کسب و کا به نقل از ایرنا، سرهنگ خانباز امیرافضلی ارزش ریالی زمین های رفع تصرف شده را طبق برآورد کارشناسان ۱۴۶میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این اراضی از ابتدای سال جاری تاکنون به دولت برگشت داده شدند.

    وی ضمن قدردانی از مجموعه قضایی و انتظامی و مدیرکل منابع طبیعی جنوب کرمان، اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده این زمین‌ها از دست افراد سودجو خارج شد.

    امیر افضلی بیشترین اراضی رفع تصرف را متعلق به شهرستان جیرفت دانست  و از برخورد قاطع با هرگونه زمین‌خواری در جنوب کرمان خبر داد.

    وی هرگونه زمین‌خواری را  بر اساس مواد ۶۹۰ تا ۶۹۳ قانون مجازات اسلامی جرم دانست و گفت: علاوه بر رفع تصرف، فرد متجاوز به حبس و پرداخت خسارت محکوم می‌شود. 

    فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان خواستار مشارکت بیشتر مردم با این یگان شد و گفت: حفظ منابع طبیعی نیازمند مشارکت همه مردم و مسئولان است.

    سرهنگ امیرافضلی گفت: مردم گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف زمین‌های ملی، قاچاق گیاهان دارویی و حفر چاه غیر مجاز را از طریق تماس با شماره ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

    اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان، یک سوم پهناورترین استان کشور را با هفت شهرستان و جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *