×
×

ایجاداشتغال۳۰درصدمشاغل استان توسط کمیته امداد

  • کد نوشته: 27107
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مجید الهی راد روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: برای این میزان طرح اشتغالزایی، هزار و ۲۶۸ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال از محل تبصره ۱۶ و بقیه نیز از منابع داخلی کمیته امداد پرداخت شده است.
    ایجاداشتغال۳۰درصدمشاغل استان توسط کمیته امداد
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: براساس آمار سامانه رصد اشتغال کشور این نهاد امسال با اجرای سه هزار و ۳۵۳ طرح، ۳۰ درصد اشتغال استان را ایجاد کرده است.

    ایجاداشتغال۳۰درصدمشاغل استان توسط کمیته امداد

    ایجاداشتغال۳۰درصدمشاغل استان توسط کمیته امداد
    ایجاداشتغال۳۰درصدمشاغل استان توسط کمیته امداد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مجید الهی راد روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: برای این میزان طرح اشتغالزایی، هزار و ۲۶۸ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال از محل تبصره ۱۶ و بقیه نیز از منابع داخلی کمیته امداد پرداخت شده است.

    وی یادآور شد: امسال قرار بود کمیته امداد استان ۵۴۰ میلیارد تسهیلات در حوزه های کارگشایی، ودیعه مسکن و آموزش کسب و کار پرداخت کند اما، این نهاد بیش از تعهد خود یعنی ۶۱۰ میلیارد ریال تسهیلات توسط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و بانک قرض الحسنه مهر ایران پرداخت کرد.

    الهی راد افزود: همچنین بانک رسالت نیز ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان استان پرداخت کرده است.

    وی با اشاره به اشتغال هزار و ۵۰۰ مددجوی استان از طریق راهبری شغلی تصریح کرد: در این فرآیند کارآفرینان، طرح‌های اشتغال‌زایی خود را به کمیته امداد پیشنهاد می‌دهند و با دریافت تسهیلات نسبت به توانمندسازی مددجویان اقدام می‌کنند که در حال حاضر ۶۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به این افراد پرداخت ‌شده است.

    بیش از ۶۱ هزار خانوار با جمعیت ۱۱۱ هزار و ۷۳۵ نفر در استان خراسان شمالی زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

    این استان ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *