×
×

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان
کشف۸هزار ماده‌محترقه در شهرستان

  • کد نوشته: 27170
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مهدی مهران فر"، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مقابله با فروشندگان مواد محترقه غیر مجاز با توجه به نزدیک بودن چهارشنبه آخر سال، بازدید از واحد های صنفی با جدست در دستور کار قرار گرفت.
    کشف۸هزار ماده‌محترقه در شهرستان
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف ۸ هزار و ۵۴۰ عدد انواع مواد محترقه و پلمب یک واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.

    کشف۸هزار ماده‌محترقه در شهرستان
    کشف۸هزار ماده‌محترقه در شهرستان
    کشف۸هزار ماده‌محترقه در شهرستان


    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مهدی مهران فر”، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مقابله با فروشندگان مواد محترقه غیر مجاز با توجه به نزدیک بودن چهارشنبه آخر سال، بازدید از واحد های صنفی با جدست در دستور کار قرار گرفت.


    وی با اشاره به اینکه در همین رابطه ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی از فعالیت عده ای مبنی بر فروش و نگهداری مواد محترقه در یکی از واحدهای صنفی سطح شهر آشخانه، مطلع شدند، افزود: با هماهنگی های قضائی ماموران پلیس امنیت عمومی در بازرسی از یک مغازه اسباب بازی فروشی تعداد ۸ هزار و ۵۴۰ عدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط کردند.


    فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: این واحد صنفی در اجرای دستور قضائی پلمپ شد.
    این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: طبق قانون، فروش هرگونه مواد محترقه غیر مجاز جرم بوده و پلیس با اصنافی که اقدام به فروش این قبیل موارد می کنند به طور جدی برخورد می نماید.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *