×
×

اعلام نرخ میوه نوروزی درخراسان شمالی

  • کد نوشته: 27196
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا کار گروه ستاد تنظیم بازار خراسان شمالی در سی و چهارمین نشست خود قیمت هر کیلوگرم سیب تنظیم بازار را ۹۵ هزار ریال و هر کیلوگرم پرتقال را نیز ۱۰۵ هزار ریال تعیین کرد که از فردا سیب باغداران استان هم در ۱۰ نقطه مشخص شده توسط شهرداری ها بدون واسطه توزیع می شود.
    اعلام نرخ میوه نوروزی درخراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ستاد تنظیم بازار خراسان شمالی قیمت سیب و پرتقال شب عید را تعیین کرد که بر این اساس از فردا کار توزیع ۶۰۰تن سیب و پرتقال آغاز می‌شود.

    اعلام نرخ میوه نوروزی درخراسان شمالی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا کار گروه ستاد تنظیم بازار  خراسان شمالی در سی و چهارمین نشست خود قیمت هر کیلوگرم سیب تنظیم بازار را ۹۵ هزار ریال و هر کیلوگرم پرتقال را نیز ۱۰۵ هزار ریال تعیین کرد که از فردا سیب باغداران استان هم در ۱۰ نقطه مشخص شده توسط شهرداری ها بدون واسطه توزیع می شود.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی در این نشست گفت: تعداد بازرسان طرح تشدید بازار استان با کمک گرفتن از نیروهای دستگاه های عضو کارگروه تنظیم بازار  افزایش پیدا می کند.

    محمود قنبری افزود: با توجه به این که تعداد بازرسان در طرح تشدید نظارت از بازار استان کم است هر یک از دستگاه های عضو موظف هستندپنج نفر از کارکنان خود را در اختیار سازمان صنعت و معدن و تجارت قرار دهند تا تعداد بازرسان به ۵۰ نفر برسد.  

    وی گفت: شبکه توزیع کالاهای اساسی با دستور استاندار در سال گذشته به سمت اقشار کم درآمد و حاشیه نشین ها و نقاط نزدیک به روستاها سوق داده شده است و در مورد میوه شب عید نیز این اتفاق خواهد افتاد.

    وی خاطرنشان کرد: هر نوع قطعه بندی مرغ در مغازه ها تخلف است و باید بازرسان توجه کنند و با توجه به طرح تشدید بازرسی ها متولیان به گونه ای عمل کنند که این طرح ملموس باشد و دیده شود.

    وی از اداره کل تعزیرات و بازرسان خواست تا به گزارش هایی که در مورد تخلف درتوزیع مرغ اعلام شده است توجه کنند و افزود: قیمت مرغ در خراسان شمالی کمترین نرخ را در کشور دارد و در حالی که در طول سال نیاز روزانه مرغ در استان چهار تن بود که اکنون به هشت تن رسیده است.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: نقش دلالان در افزایش قیمت ها روشن است و باید روندی اتخاذ شود که با حذف آنها کالا با قیمت واقعی به دست مردم برسد و به همین دلیل سیب تولید استان نیز در نقاط تعیین شده به طور مستقیم به دست مردم خواهد رسید.

    قنبری تاکید کرد: در استان نرخ نان،  تخم مرغ و مرغ از دیگر نقاط کشور کمتر است که نشان دهنده هماهنگی بین اجزای تولید و توزیع است.

    معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی نیز در این جلسه اظهار داشت: با آغاز طرح تشدید بازرسی ها در استان تا کنون ۱۵ پرونده تخلف گرانفروشی در رابطه با مرغ و چهار پرونده تخلف نیز در رابطه با روغن تشکیل شده است.

    علی وفا خواه افزود: ار مردم می خواهیم تخلفاتی را که در بازار مشاهده می کنند گزارش کنند و ساز و کاری دیده شده است که در محل به گزارش های گرانفروشی رسیدگی شود.

    خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *