×
×

مدیرکل هواشناسی گلستان
درروزهای پایانی سال گلستان ۱۵درجه گرم‌تر می شود

  • کد نوشته: 27332
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین نوربخش داداشی روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: هر چند در برخی ساعات روز، آسمان گلستان شاهد افزایش ابر خواهد بود اما این پدیده منجر به بارش نشده و پایداری هوا تا آخر هفته ادامه خواهد داشت.
    درروزهای پایانی سال گلستان ۱۵درجه گرم‌تر می شود
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل هواشناسی گلستان با اشاره به خروج سامانه بارشی و سرد و استقرار جو پایدار در استان گفت که با افزایش تدریجی دما، این استان تا روز پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۵ درجه گرم‌تر می‌شود.

    درروزهای پایانی سال گلستان ۱۵درجه گرم‌تر می شود

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین نوربخش داداشی روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: هر چند در برخی ساعات روز، آسمان گلستان شاهد افزایش ابر خواهد بود اما این پدیده منجر به بارش نشده و پایداری هوا تا آخر هفته ادامه خواهد داشت.

    وی بیان کرد: از اواخر وقت روز پنجشنبه، وزش باد از بخش‌های غربی آغاز شده و به مرور همه استان را در بر خواهد گرفت و در پی آن سامانه ناپایدار از روز جمعه وارد گلستان می‌شود.

    مدیرکل هواشناسی گلستان افزود: با استقرار این سامانه، بارش های رگباری در برخی مناطق گلستان آغاز شده و این بارش ها به احتمال فراوان تا آخرین ساعات سال ۹۹ در استان ادامه خواهد داشت.

     به گزارش ایرنا بروت دما گلستان در روزهای گذشته و افزایش مصرف گاز سبب کاهش افت فشار و تعطیلی جایگاه های سی ان جی در استان و ایجاد صف های چند کیلومتری خودرو در مسیرهای منتهی به واحد توزیع کننده سوخت طبیعی و مورد استفاده خودروهای دوگانه سوز  شد.

    مدیرکل هواشناسی گلستان همچنین گفت که بارش باران اسفند ماه استان با افزایش ۱۹ درصدی نسبت به مدت متوسط به ۴۸ میلی متر رسید.

    استان گلستان دارای ۲۸ مرکز باران سنجی برخط و ۱۴۰ مرکز ایستگاه هواشناسی است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *