×
×

فرمانده انتظامی خراسان شمالی
آسیب های اجتماعی در کمین جامعه

  • کد نوشته: 27351
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سردار"علیرضا مظاهری" در گفتگوی اختصاصی با بایگاه خبری پلیس، با بیان اینکه امروز اگرچه در تمام حوزه ها پیشرفت های چشمگیری داشتیم ولی نباید در قبال معظلات اجتماعی بی تفاوت بود، اظهار داشت: معظلات اجتماعی امروز متاسفانه به شدت در حال گسترش بوده و بیشترین نهادی که قربانی این معظلات می شود نهاد و کانون گرم خانواده است.
    آسیب های اجتماعی در کمین جامعه
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه معظلات و آسیب های اجتماعی همواره در کمین جوامع هستند، گفت: برای مقابله و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح جامعه، باید همکاری و هم افزایی در تمام ابعاد تقویت شود.

    آسیب های اجتماعی در کمین جامعه


    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سردار”علیرضا مظاهری” در گفتگوی اختصاصی با بایگاه خبری پلیس، با بیان اینکه امروز اگرچه در تمام حوزه ها پیشرفت های چشمگیری داشتیم ولی نباید در قبال معظلات اجتماعی بی تفاوت بود، اظهار داشت: معظلات اجتماعی امروز متاسفانه به شدت در حال گسترش بوده و بیشترین نهادی که قربانی این معظلات می شود نهاد و کانون گرم خانواده است.


    وی با اشاره به اینکه نباید در راه مبارزه و مقابله با معظلات اجتماعی از هیچ تلاشی فروگذار کرد، افزود: در جامعه ای که معظلات و آسیب های اجتماعی به سرعت در حال گسترش است تنها راهی که می توان برای کاهش آن انجام داد آگاهسازی و تعامل تنگاتنگ بین مردم و مسئولان است.

    وی با تاکید بر اینکه خانواده ها باید برای مقابله با این معظلات ضمن هوشیاری کامل مراقبت های خود را بیش از پیش گسترش دهند، تصریح کرد: امروز اگر به دنبال موفقیت در جامعه هستیم باید به عنوان یک ایرانی و اعضای یک خانواده بزرگ، به صورت جهادی تلاش کنیم.
    سردار مظاهری با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی سرمنشاء نا امنی در سطح جامعه است، ادامه داد: امنیت و آرامش در سطح جامعه صرفا در قبال هم افزایی و ریشه کن کردن آسیب های اجتماعی حاصل می شود و اقداماتی که برای کاهش این گونه معظلات باید انجام شود به صورت مستمر در دستور کار قرار گیرد.
    فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی ریشه آسیب های اجتماعی را نا آگاهی بر شمرد و گفت: آگاهی و هوشیاری و همچنین تلاش برای حفظ یک رابطه بسیار تنگاتنگ در بین اعضای خانواده، از جمله مهمترین اقداماتی است که باید به صورت مستمر در سرلوحه کار باشد.
    سردار مظاهری با تاکید بر اینکه کاهش جرائم در سطح جامعه در گرو کاهش آسیب های اجتماعی است، ادامه داد: در رابطه با مقابله با آسیب های اجتماعی، پلیس به صورت مداوم و مستمر انجام وظیفه می کند و اگر سایر نهاد ها و دستگاه ها در این حوزه وارد عمل نشوند، قطعا تلاش شبانه روزی پلیس به نتیجه نخواهد رسید.
    این مقام ارشد انتظامی در استان با تاکید بر اینکه معظلات و آسیب های اجتماعی همواره در کمین جوامع هستند، گفت: برای مقابله و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح جامعه باید همکاری و هم افزایی در تمام ابعاد تقویت شود.
    فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با بیان اینکه در راه مبارزه و مقابله با معظلات اجتماعی نباید بی تفاوت بود، خاطر نشان کرد: برای اینکه در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی موفق بود باید همکاری، تعامل و هم افزایی را با جدیت در دستور کار قرار داد و همواره آگاهسازی را به عنوان یک اصل مهم دنبال کرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *