×
×

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی
ایجادامنیت پایداریکی ازاهداف ناجاجهت تعامل سازنده بامردم است

  • کد نوشته: 27354
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ "سجاد نامور" در گفتگو با پایگاه خبری پلیس، با اشاره به اينکه آسيب هاي اجتماعي تبعات منفي براي جامعه دارد، اظهار داشت: شناسايي و پيشگيري از آسيب ها اجتماعي امري ضروري است.
    ایجادامنیت پایداریکی ازاهداف ناجاجهت تعامل سازنده بامردم است
  • تبلیغ هدفمند

    معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با تاکید بر اینکه مراکز مشاوره مانند یک فیلتر بسیار قوی مانع از بروز هرگونه آسیب اجتماعی و تهدیدات در سطح جامعه هستند، گفت: یکی از اهداف نیروی انتظامی تعامل بیش از پیش با آحاد مردم جامعه برای استفاده از توان آنها در تأمین امنیت و همچنین کمک به رفع مشکلات آنها است.

    ایجادامنیت پایداریکی ازاهداف ناجاجهت تعامل سازنده بامردم است

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ “سجاد نامور” در گفتگو با پایگاه خبری پلیس، با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی تبعات منفی برای جامعه دارد، اظهار داشت: شناسایی و پیشگیری از آسیب ها اجتماعی امری ضروری است.


    وی افزود: مشاوره و راهنمایی راهبرد نیرومندی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بوده و سهم عمده‌ای در حفظ نظم و امنیت دارد.
    معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با تاکید بر اهمیت نقش مراکز مشاوره و مددکاری پلیس در سطح جامعه، تصریح کرد: این امر باعث کاهش بسیاری از هزینه‌های انتظامی و قضائی شده که این همان اصل پیشگیری اجتماعی محور برنامه‌های نیروی انتظامی است.
    معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مراکز مشاوره مانند یک فیلتر بسیار قوی مانع از بروز هرگونه آسیب اجتماعی و تهدیدات در سطح جامعه هستند، گفت: یکی از اهداف نیروی انتظامی تعامل بیش از پیش با آحاد مردم جامعه برای استفاده از توان آنها در تأمین امنیت و همچنین کمک به رفع مشکلات آنها است.
    سرهنگ نامور همچنین با اشاره به اینکه جلب اعتماد عمومی مردم سرمایه اصلی پلیس جامعه محور است، افزود: امنیت تنها با مشارکت مردم با پلیس تحقق پیدا می کند.
    وی خاطرنشان کرد: مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری های فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی با رسالت کمک و خدمات رسانی به مردم، پیشگیری و کاهش وقوع برخی جرایم و همچنین کاهش پرونده ها و مراجعات قضائی، نقش مهمی دارند.
    وی بیان داشت: مشاوره و راهنمایی سهم عمده‌ای در حفظ نظم و امنیت دارد و با پیشگیری از انحرافات، آسیب‌ها، ناهنجاری‌های روانی و خانوادگی و اجتماعی به تامین و توسعه امنیت اجتماعی و گسترش آن در جامعه کمک می کند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *