×
×

فرمانده انتظامی گلستان
بیش از۱۰تن موادمخدرکشف شد

  • کد نوشته: 27541
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۹
  • ۰
  • سردار دادگر خاطرنشان کرد: در همین راستا، از ابتدای سال جاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق به انهدام 13 باند قاچاق و کشف 10 تن و 978 کیلو انواع مواد افیونی شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد رشد را نشان می دهد.
    بیش از۱۰تن موادمخدرکشف شد
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی گلستان مقابله با پدیده شوم مواد مخدر و اعتیاد را از مطالبات بحق مردم و مسئولان دانست و گفت: اعتیاد، ریشه بسیاری از جرایم و آسیب های اجتماعی بوده که تنها با اقدامات قهری نمی توان آن را ریشه کن کرد لذا می طلبد برای مقابله با این پدیده شوم همه دستگاه های متولی با حداکثر توان پای کار باشند.

    بیش از۱۰تن موادمخدرکشف شد

    سردار دادگر خاطرنشان کرد: در همین راستا، از ابتدای سال جاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق به انهدام ۱۳ باند قاچاق و کشف ۱۰ تن و ۹۷۸ کیلو انواع مواد افیونی شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد رشد را نشان می دهد.


    فرمانده انتظامی استان گلستان در ادامه با اشاره به کشف بیش از ۹۲ درصد از جرایم فضای مجازی استان در سال جاری، گفت: نیمی از جرایم این حوزه مربوط به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروندان و کلاهبرداری های اینترنتی بوده است که این آمار نشان می دهد شهروندان و کاربران باید قبل از حضور در فضای مجازی نسبت به ارتقاء سطح آگاهی خود اقدام کرده و توصیه های دلسوزانه پلیس را مد نظر قرار دهند.
    وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اهمیت فضای مجازی، تاکید کرد: فضای مجازی نباید محیطی برای جولان دشمنان انقلاب و همچنین مجرمان سایبری باشد لذا حضور هدفمند نیروهای ارزشی و انقلابی در این فضا از ضروریات است.

    موتورسواران و عابران پیاده، بیشترین جان باختگان حوادث رانندگی

    سردار دادگر با بیان اینکه کاهش حوادث رانندگی را نباید فقط در عرصه فعالیت های یک سازمان جست و جو کرد، گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس راه، تعداد متوفیان حواد جاده ای در سال ۹۹ نسبت به سال گذشته ۴۹ نفر کمتر شده است که ۱۷ درصد کاهش فوتی ها را نشان می دهد.
    فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه مجموع تصادفات درون شهرهای استان نیز ۱۷ درصد کاهش داشته است، اظهار داشت: تعداد متوفیان حوادث شهری نیز ۴۵ نفر کمتر شده که نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد کاهش را نشان می دهد.
    وی بیان داشت: ۸۴ درصد از جان باختگان حوادث رانندگی در شهرهای استان مربوط به موتورسواران و عابران پیاده است که باید در این راستا اقدامات موثرتری به منظور ایمن سازی محورهای درون شهری توسط دستگاه های متولی انجام شود.
    سردار دادگر با بیان اینکه سرعت غیرمجاز و عدم توجه به جلو بیشترین علت وقوع تصادفات رانندگی است، گفت: اغلب حوادث رانندگی به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات رخ می دهند لذا از رانندگان محترم تقاضا داریم در عمل به قانون کوشا باشند تا سوانح رانندگی به حداقل برسد.
    وی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون، بیش از ۹۰۰ هزار تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ برقرار شده است، افزود: این تعداد تماس با پلیس نشان از میزان بالای مشارکت پذیری مردم در تامین امنیت پایدار و حجم بالای ماموریت ها در ناجا دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *